Курорт "Захар Беркут" у Славському, де на підйомниках застрягали люди, продовжує працювати всупереч приписам "Держпраці".
Про це пише експерт Кирило Сазонов у Facebook.
Експерт зазначив, що така ситуація стала можливою через зв’язки його власників у Києві і розповів про перипетії навколо аварійного підйомника на курорті.
"На курорті "Захар Беркут" через раптову зупинку підйомника застрягли 14 осіб. Після чергової аварії "Держпраці" була проведена перевірка гірськолижного комплексу. Перевірка виявила грубі порушення в експлуатації підйомника і суттєві недоліки в його технічному стані. "Держпраці" пішло до Львівського окружного адмінсуду. З проханням заборонити роботу канатної дороги. Однак позов був відхилений", – зазначає Сазонов.
Експерт озвучує слова місцевих жителів, які вважають, що підйомник не закрили тільки завдяки зв’язкам господарів у Києві.
"Місцеві кажуть, що продовження експлуатації підйомника у Славському порішали через Київ. Тут у власників курорту значні зв’язки. Курорт продовжує працювати. Сотні людей щодня піддаються невиправданому ризику", – пише експерт.
За словами Сазонова, ситуація з несправними підйомниками у Славському "виникає періодично" та згадує про аварію підйомника, що сталася 1 січня. Тоді через раптову зупинку на підйомнику застрягли 74 людини. Серед них – вагітні та діти. Вони опинилися у пастці на висоті декількох десятків метрів, у відкритих кріслах, що обдуваються холодним вітром, на вершині гори. Трагедії вдалося уникнути тільки завдяки професіоналізму рятувальників та допомозі волонтерів. За 2,5 години всіх постраждалих вдалося спустити на землю.
"Інструкції з техніки безпеки пишуться кров’ю". Ми знаємо про чимало трагедій на гірськолижних курортах з десятками загиблих та поранених. Дуже б хотілося, щоб наші власники курортів, судді та чиновники нарешті розплющили очі. Згадали про можливі наслідки своєї безвідповідальності. Але зараз сезон, подумаєш, кілька лижників, які замерзли чи убилися. Спишуть у статистику", – підсумував Сазонов.