На кордоні в пункті пропуску "Велика Паладь" прикордонники встановлюють додаткові бетонні загороджувачі. Про це в ефірі телеканалу "Апостроф" розповів речник Державної прикордонної служби Андрій Демченко.
Як повідомлялося раніше, 30 жовтня у пункті пропуску "Велика Паладь" у Берегівському районі водій Toyota на високій швидкості протаранив шлагбаум і незаконно виїхав з України. Поліція з’ясувала, що за кермом перебував 38-річний адвокат, житель Берегового, який не повернувся на службу до ЗСУ.
Демченко пояснив, що додаткові бетонні загороджувачі встановлюють саме на тому напрямку, де стався незаконний перетин кордону.
"Треба розуміти, що прикордонники виконують завдання в пункті пропуску, а за облаштування прикордонної інфраструктури відповідають або Державна митна служба, або агенція з відновлення. І коли проєктується пункт пропуску, також передбачаються засоби, які стримують швидкість руху автомобілів", — зазначив Демченко.
За його словами, шлагбаум і засоби, встановлені на пункті пропуску, не змогли зупинити автомобіль, тому прикордонний загін ухвалив рішення встановити додаткові бар’єри.
Речник ДПСУ додав, що зараз аналізуються інші пункти пропуску, аби запобігти подібним інцидентам.
"Ми ведемо аналіз по інших пунктах пропуску, щоб скоординувати дії зі службою відновлення та розвитку інфраструктури, аби посилити такі засоби, які б унеможливлювали спроби незаконного перетину кордону на великій швидкості", — пояснив Демченко.
Він повідомив, що це не перший випадок, коли водії намагаються прорватися через пункт пропуску.
"До цього вже виникали моменти, коли транспортні засоби, перебуваючи в пунктах пропуску, намагалися на великій швидкості зникнути без проходження прикордонного чи митного контролю — інколи під час спроб перевезення заборонених речей або людей", — зауважив представник служби.
Демченко підкреслив, що встановлення бетонних блоків — це не лише питання контролю, а й безпеки прикордонників.
"Державна прикордонна служба постійно аналізує ситуацію по пунктах пропуску, щоб удосконалити безпеку персоналу та уникнути подібних випадків у майбутньому", — підсумував він.
30 жовтня, у пункті пропуску "Велика Паладь" в Берегівському районі, водій Toyota на високій швидкості заїхав на територію КПП, протаранив шлагбаум і незаконно виїхав з України. Під час цього він намагався наїхати на прикордонника, поліція з’ясувала, що за кермом перебував 38-річний житель Берегового, який не повернувся на службу. Про це повідомляє депутат Ужгородської міської ради Віталій Глагола.
У Закарпатській області на контрольно-пропускних пунктах встановили бетонні блоки після інциденту, коли військовослужбовець, який самовільно залишив місце служби, на автомобілі прорвав державний кордон і в’їхав до Угорщини.
Також "Апостроф" писав, що народний депутат Руслан Горбенко заявив, що випадки хабарництва в Територіальних центрах комплектування (ТЦК) суттєво зменшилися, щонайменше, у 10 разів, хоча "прайс піднявся". Він також спростував оцінку масштабу тіньового ринку немобілізації у 100 мільярдів гривень та повідомив, що після об'єднання електронних баз даних, ТЦК зможуть виписувати більше повісток.
Читайте також: Мобілізація в Україні: експерт розповів, як відсутність комунікації з владою підриває довіру суспільства