Популярний німецький портал з продажу вживаних авто mobile.de дослідив вплив кольору транспортного засобу на його ціну в разі перепродажу.
Як виявилося, автомобілі фіолетового кольору на вторинному ринку втрачають близько 27,2 відсотка середньої ціни. ТОП-10 кольорів за ним виглядає таким чином:
- сріблястий - 25%,
- золотистий - 23,1%,
- жовтий - 13,3%,
- червоний - 11,5%,
- синій - 9, 8%,
- сірий - 9,7,
- чорний - 9,5%,
- білий - 5,9%,
- оранжевий - 5,4%,
- зелений - 1,3%.
Водночас найпопулярнішими у покупців стали авто чорного і сірого кольорів. На їхню частку припадає 26,9% і 19,5% загального ринку відповідно.
З'ясувалося, що чорні авто в середньому на 9,5% дорожчі за аналогічні моделі інших кольорів, а сірі - на 9,7%. В середньому покупці готові переплачувати за чорний або сірий автомобіль близько 2000 євро.
Окрім того, рекламне оголошення про продаж чорного або сірого автомобіля отримує в середньому 525 кліків, що на 17,5% більше, аніж по ринку в цілому і на 19,2% більше, аніж торік.
Нагадаємо, раніше "Апостроф" назвав топ-6 найдоступніших нових авто в Україні.