RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

21 листопада

Всі новини

"Лада" седан - баклажан: як колір б/у авто б'є по ціні

Популярний німецький портал з продажу вживаних авто mobile.de дослідив вплив кольору транспортного засобу на його ціну в разі перепродажу.

Як виявилося, автомобілі фіолетового кольору на вторинному ринку втрачають близько 27,2 відсотка середньої ціни. ТОП-10 кольорів за ним виглядає таким чином:

  • сріблястий - 25%,
  • золотистий - 23,1%,
  • жовтий - 13,3%,
  • червоний - 11,5%,
  • синій - 9, 8%,
  • сірий - 9,7,
  • чорний - 9,5%,
  • білий - 5,9%,
  • оранжевий - 5,4%,
  • зелений - 1,3%.

Водночас найпопулярнішими у покупців стали авто чорного і сірого кольорів. На їхню частку припадає 26,9% і 19,5% загального ринку відповідно.

З'ясувалося, що чорні авто в середньому на 9,5% дорожчі за аналогічні моделі інших кольорів, а сірі - на 9,7%. В середньому покупці готові переплачувати за чорний або сірий автомобіль близько 2000 євро.

Окрім того, рекламне оголошення про продаж чорного або сірого автомобіля отримує в середньому 525 кліків, що на 17,5% більше, аніж по ринку в цілому і на 19,2% більше, аніж торік.

Нагадаємо, раніше "Апостроф" назвав топ-6 найдоступніших нових авто в Україні.