RU  UA  EN

Субота, 4 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

4 травня

Всі новини

​В КМДА назвали причини для підвищення вартості проїзду в Києві

Перший заступник голови КМДА Микола Поворозник повідомив, що для підвищення вартості проїзду у столиці існує низка об’єктивних причин. Місцева влада розглядає можливість такого рішення, а фахівці завершують необхідні розрахунки.

«З моменту останнього підвищення тарифів на проїзд значно зросла вартість дизельного палива (з 19,44 до 24,06 гривні за літр), електроенергії (з 1,98 до 2,29 гривні за кВт/год), основних матеріалів, запчастин і комплектуючих. Крім того, сьогодні у комунальних підприємствах відкриті понад півтисячі вакансій водіїв. У них немає мотивації працювати на громадському транспорті. Деякі йдуть в приватні компанії, багато хто їде працювати до країн Євросоюзу – адже навіть у сусідній Польщі їм платять близько тисячі євро. Таким чином ми втрачаємо фахових працівників, і якщо така тенденція збережеться, то через певний час за кермо комунального транспорту не буде кому сідати. Ми не можемо допустити такої ситуації, тому зарплату водіям потрібно підвищувати, а для цього потрібні додаткові кошти», – зазначив Поворозник в інтерв’ю виданню «Сегодня».

Він окремо наголосив на тому, що транспорт має бути безпечним для пасажирів: "Сьогодні борги підприємств зростають, грошей на нормативні ремонти та закупівлю нового рухомого складу не вистачає. Це позначається не тільки на якості, а й на безпеці надання транспортних послуг".

За його словами, за останні два роки міська влада оновила транспортний парк на 100 автобусів, 45 трамваїв і 17 тролейбусів. Проте 80% рухомого складу не оновлювалося протягом 20-40 років і, відповідно, неможливо говорити про гарантії безпечної роботи застарілого транспорту. За словами чиновника, наразі вимагають заміни: 320 автобусів, 322 тролейбуси і 215 трамваїв. У столичному метрополітені працює 122 ескалатора, 27 з них відпрацювали вже більше 50 років (відсоток зношеності 98%), зокрема на станціях «Арсенальна», «Хрещатик», «Університет», «Вокзальна», і в найближчі роки їх потрібно буде повністю замінити. Оновлення вимагають також об'єкти вентиляційної інфраструктури, системи пожежного захисту і освітлення. Але коштів на все це у транспортних підприємств не вистачає.

«Щоб транспортні підприємства Києва працювали, ми дотуємо з бюджету міста 1,8 мільярда гривень щорічно. Ці кошти необхідні для оновлення рухомого складу, будівництва нових станцій метро, на заміну ескалаторів, термін експлуатації яких закінчується, підвищення заробітної плати водіям. Також в рамках будівництва та запуску двох станцій метрополітену на Виноградар заплановано придбати 40 вагонів метро для забезпечення графіка руху на Сирецько-Печерській лінії. І на це потрібні гроші», – наголосив Поворозник.

Чиновник зауважив, що безкоштовний проїзд для пільговиків буде збережений, тобто соціально вразливі групи населення будуть захищені. Це стосується пенсіонерів, школярів, ветеранів АТО, багатодітних сімей та інших категорій.