RU  UA  EN

Пʼятниця, 26 квітня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.35
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

26 квітня

Всі новини

У КМДА пояснили, що гроші від підвищення тарифів підуть на ремонт та оновлення транспорту в Києві

Заступник голови Київської адміністрації Дмитро Давтян заявив, що зміна тарифу на проїзд у столичному громадському транспорті дозволить провести ремонт і оновлення рухомого складу.

«Вартість проїзду в Києві зміниться з 14 липня. Для постійних пасажирів поїздка буде коштувати від 6,3 грн - за умови користування проїзним квитком, для тих, хто здійснює разові поїздки - 8 грн. Тобто міська адміністрація встановлює максимально низьку вартість проїзду саме для киян, які користуються проїзними квитками і безконтактними картками. А для тих, хто рідко їздить на комунальному транспорті або гостей міста, проїзд буде дорожчим», - розповів Давтян в інтерв'ю «Сегодня».

За словами чиновника, міська адміністрація прийняла компромісне рішення, розуміючи складне економічне становище в країні, яке дозволить не допустити кризи в транспортній галузі.

«В першу чергу, невідповідність тарифу реальній вартості проїзду. Коригування окремих його складових, яке здійснили влітку минулого року, дозволила лише трохи наблизити його до реального показника. Разом з тим, з 2015 року в країні в 5,4 рази зросли тарифи на електроенергію, вартість дизельного палива піднялася в 1,5 рази, вартість шин - теж в 1,5 рази. За цей же час індекс споживчих цін, яким люблять оперувати статисти, зріс на 183%. Це об'єктивні чинники, на які не може впливати керівництво міста. Але вони безпосередньо позначаються на собівартості проїзду», - підкреслив заступник голови КМДА.

Чиновник назвав економічно обґрунтований тариф на перевезення одного пасажира, що враховує всі витрати: в метро - 8,27 грн, в наземному транспорті - 8,77 грн. Також він розповів про стан громадського транспорту.

«Зараз третина всього рухомого складу наземного транспорту вимагає капітального ремонту. Також ремонту потребують трамвайні колії, контактна мережа. У метрополітені вкрай необхідний ремонт ескалаторів (в найближчі роки треба повна заміна ескалаторів на станціях «Арсенальна», «Хрещатик», «Університет», «Вокзальна»), тунельних споруд і станцій, оновлення системи пожежного захисту і освітлення. Ми не можемо випускати на маршрути несправні або небезпечні поїзди, автобуси, тролейбуси, трамваї. Але і засобів на закупівлю нових, навіть на планові ремонти, на даний момент не вистачає», - констатував Давтян.

Версія для друку
Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter
Розділ: СуспільствоКиїв
Теги: