Пасажиропотік разом з транспортним потоком у Києві щороку збільшується. І якщо найближчим часом не буде нових розв'язок чи естакад, які б знімали напруження дорожнього трафіку, така ситуація тільки погіршиться.
Про це в ефірі телемарафону заявив перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький.
Білошицький наголосив, що затори, які є досить частим явищем у столиці, напряму пов'язані з інфраструктурними рішеннями.
Мовляв, якщо брати європейські міста і порівнювати українські, то досить небагато де можна побачити досить великі проспекти та великі автомагістралі, які передбачають підвищену швидкість. Тому варто зважати на ці нюанси.
"Пасажиропотік, транспортний потік у Києві значно збільшується з кожним роком. Й інфраструктурні рішення, які фактично мають іти в ногу з цими збільшеннями, на підставі аналізу й досліджень не застосовуються. Практично немає нових розв'язок, естакад, які б знімали напруження у трафіку. Далі буде ще гірше, якщо не буде інфраструктурних рішень. І тут швидкість є нюансом, але він не основний", - пояснив він.
Водночас на тезу, що швидкість - це ще й причина заторів, коли, приміром, Київ стоїть, і в чому основна проблема встановити швидкісний режим так, щоб усі водії його дотримувалися 50 км за годину, правоохоронець зауважив, що це питання не інфраструктурне.
"Це питання нормативного врегулювання. Наразі така швидкість у місті і є правило. Просто згідно з нормами чинного законодавства передбачає до відповідальності за правопорушення у випадку перевищення швидкості понад 20 км за год. І тому водії вважають, що це не є порушенням. У нас толерантність закону вища, ніж у Європі", - прокоментував Білошицький.
Нагадаємо, з 1 листопада на низці дорожних ділянок Києва та Дніпра змінився швидкісний режим, оскільки закінчився період дії обмежень швидкості руху транспортних засобів більше ніж 50 км/год.