Які задачі бізнесу вирішує створення інтернет-магазину

новини компаній

Питання, що дає бізнесу створення інтернет-магазину, лише здається абстрактним. Насправді, відповідь на зразок “Щоб продавати і заробляти гроші” практично нічого не прояснює.

Розробка інтернет-магазина окупиться лише якщо підприємець правильно поставить мету і побудує стратегію просування, виходячи із задач, які магазин може вирішувати. Давайте в цьому розберемось.

Мета створення інтернет-магазину: як поставити її правильно

Правильно поставлена ціль запуску інтернет-магазина може перетворитись із формальності та стандартної фрази в практичний інструмент. Для цього треба деталізувати ціль, додати в неї часові межі та конкретні вимірні показники.

Наприклад, метою створення інтернет-магазину меблів може бути: “вийти на продажі 30 дитячих ліжок через три місяці” або “вийти на чистий прибуток в 30 тис. гривень на місяць через пів року”.

Маючи таку ціль, ви зможете будувати стратегію просування інтернет-магазину та за потреби вносити в неї корективи.

З ціллю створення інтернет-магазину тісно пов’язані його задачі. Вони вужчі та менш масштабні. Скажемо про них трохи більше.

Задачі, які вирішує інтернет-магазин

В цій частині ми розберемо кілька пунктів, які можуть здатись на пов’язаними. Однак, кожен з цих пунктів є умовою досягнення цілі.

  • Розширення аудиторії відвідувачів та клієнтів. У інтернет-магазинів є одна очевидна перевага – вони можуть охопити на порядок більшу аудиторію. Для інтернет-магазинів не стоїть так жорстко питання географії. Тому запуск важливий, якщо ви хочете охопити більшу кількість потенційних клієнтів і презентувати їм свої товари.
  • Презентація товарів. Логічний поділ на категорії, інформативна картка товару, наявність варіацій. Все це підвищує шанси на успіх в продажах.
  • Оптимізація витрат. Кожен підприємець прагне зменшувати витрати і збільшувати надходження. Це можна назвати двома стратегіями оптимізації витрат. З ними не все так просто. Адже перш ніж відмовлятись від певної статті видатків треба оцінити її значення. Інтернет-магазин дозволяє поєднати обидві стратегії: збільшувати виручку та зменшити операційні витрати. Нерідко компанії створюють інтернет-магазини і відмовляються від торгівлі офлайн, щоб не витрачати кошти на аренду складу, приміщення тощо.
  • Можливість автоматизувати багато процесів. Маючи інтернет-магазин, можна автоматизувати рух клієнта від першого показу реклами до оформлення замовлення та його відправки. Це збільшує продуктивність роботи бізнесу.
  • Підвищення лояльності клієнтів. Інтернет-магазин дозволяє покращити сервіс для клієнтів. А це стане для них стимулом приходити за новими і новими покупками.

В значній мірі успіх в розвитку та просуванні інтернет-магазину залежить від того, яку платформу для його створення ви оберете. Shop-Express дозволяє швидко створити ефективний інтернет-магазин з сучасним дизайном та запустити продажі. А доступні тарифи сервісу роблять його використання конкурентною перевагою.

Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter