RU  UA  EN

Середа, 4 грудня
  • НБУ:USD 41.35
  • НБУ:EUR 43.35
НБУ:USD  41.35

В Avon розповіли про результати другого всеукраїнського дослідження щодо гендерних стереотипів

новини компаній

Українки мало не з дитинства стикаються з гендерними стереотипами. Хтось з ними погоджується і проносить крізь усе своє життя, хтось протистоїть і намагається довести суспільству їх хибність. Для одних це стає шаленим поштовхом, щоб рухатися уперед, а для інших нездоланною перешкодою для досягнення мети. Згідно всеукраїнського дослідження жінок, яке вдруге ініціює Avon, 85% українок стикалися з гендерними стереотипами у 2021 році, а це +6% у порівнянні з минулим роком.

Гендерні стереотипи у житті українок
Щоб краще зрозуміти сучасних українок, їх бажання, вподобання, прагнення та перепони, які вони вбачають на своєму шляху, Avon спільно з дослідницькими компаніями Gradus та Kantar вже другий рік поспіль проводить всеукраїнське дослідження жінок. Окрема частина дослідження була присвячена виявленню гендерних стереотипів, з якими українки стикаються найчастіше в особистому, соціальному та професійному житті. Окрім виявлення стереотипів, у ході дослідження було визначено ставлення самих жінок до проблеми стереотипізації та її вплив на різні сфери життя. Лише 8% респонденток зазначали, що відчувають вплив стереотипів, а це на 5% менше, а ніж минулого року. 28% зазначили, що як впливають так і ні. І 54% українок впевнені, що стереотипи не мають жодного впливу на їх життя.

ТОП 5 гендерних стереотипів, з якими стикалися українки у 2021 році:

  • відповідальність за дітей лежить на жінці – 54%
  • на керівні посади частіше беруть чоловіків, ніж жінок – 40%,
  • сім'я — це головне для жінки, робота вже на другому плані – 34%,
  • жінка не вміє / погано керує автомобілем – 33%.
  • у чоловіка більше шансів отримати роботу – 31%

Варто зазначити, що зміни відбулися і у ставленні українок до стереотипів. Наразі 63% з них розділяють думку про наявність «чоловічих» та «жіночих» професій, а це на 6% менше ніж 2020 року. Окрім цього змінилася думка українок щодо фінансів, тепер 50% вважають, що не важливо, хто заробляє більше. Минулого року 57% респонденток вважали, що це прерогатива чоловік.

На що вказує динаміка у сприйнятті жінки суспільством?Найпомітніші зрушення у панівних стереотипах щодо жінок — це їхнє виявлення та згода з ними. Зростання показників серед тих, хто стикається зі стереотипами у повсякденному житті можна пояснити не збільшенням кількості випадків як таких, а здатністю сучасної жінки їх розпізнати. Динаміка згоди з найпопулярнішими стереотипами — низхідна. Таким чином, статистика 2021 року вказує на те, що українки починають дивитися на себе поза межами стереотипів, що відкриває для них більше можливостей для самореалізації у всіх сферах життя.

Внесок Avon у боротьбу зі стереотипами

Компанія Avon, що вже 135 років допомагає жінкам бути красивими, здоровими, успішними та фінансово незалежними, бере на себе зобов’язання допомагати українкам протистояти гендерним стереотипам та боротися з негативними упередженнями стосовно жіноцтва, які панують у нашому суспільстві.

Влітку цього року компанія ініціювала артпроєкт, який привернув увагу суспільства до проблеми стереотипів щодо жінок у суспільстві. Скульптура NOVA стала своєрідним маніфестом, що показує жінку, яка розбиває рамки суспільних стереотипів на шляху до самореалізації. Проект отримав схвальні відгуки як серед пересічних українців, так і високо оцінений у професійному колі, увійшовши до шорт-листа конкурсної програми Effie Awards Ukraine 2021, головної премії України у сфері маркетингових комунікацій.

Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter