У 2014 році міжнародна корпорація Nestle – найбільший у світі виробник харчових продуктів – ініціювала створення "Альянсу заради молоді". Це глобальний міжнародний проект, покликаний сприяти молодим людям у працевлаштуванні. Адже наразі є велика проблема для молоді – знайти своє перше робоче місце, яке було би гідним її освіти і життєвих прагнень. Nestle залучає до своєї ініціативи партнерів по бізнесу. Наразі до "Альянсу заради молоді" приєдналися понад 600 потужних компаній у світі, 17 з яких є українськими. За підсумками 2019 року сотні молодих українців завдяки Nestle отримали роботу чи пройшли стажування на підприємствах компанії.
Історія швейцарської компанії Nestle, що виросла до транснаціональної корпорації, налічує понад 150 років. На сьогоднішній день Nestle є найбільшим виробником харчових продуктів у світі і посідає перші місця у ключових індексах.
Nestle добре знайома українському споживачеві - в Україні вона працює з часу встановлення незалежності, а у 1994 році міцно закріпилася на вітчизняному ринку із придбанням львівської кондитерської фабрики "Світоч". Старе виробництво тоді отримало нове життя – фабрика запрацювала за світовими стандартами якості. У 2003 році до складу Nestle увійшло підприємство "Волиньхолдинг", що зараз відоме соусами торгової марки "Торчин", які прийшлися до смаку українцям. А з 2010 року надбанням Nestle стала "Мівіна" – під цією маркою українці добре знають широку лінійку продуктів швидкого приготування.
Окрім виробництва сотень популярних марок продукції, в Україні компанія Nestle також відома й важливими соціальними ініціативами, серед яких – проект європейського рівня "Альянс заради молоді".
Наразі понад 600 компаній в світі об'єдналися навколо ініціативи Nestle "Альянс заради молоді", аби сприяти працевлаштуванню молодих людей. За п'ять років існування Альянсу допомогу отримали десятки тисяч молодих людей у країнах Європи. До ініціативи залучаються і молоді українці.
Які завдання має перед собою "Альянс заради молоді"? Передусім – це профорієнтація, допомога в навчанні. Але головне – допомога молодій людині у пошуку першого робочого місця та адаптація в колективі.
Сотні людей щороку проходять стажування в компаніях-партнерах Альянсу та безпосередньо на підприємствах Nestle. Це – студенти, або недавні випускники вишів. Частина з них одержує запрошення на роботу за місцем стажування, решта (набувши досвіду) – піднімає власну професійну вагу, маючи більші шанси на працевлаштування. Досвід, здобутий у Nestle – цінується на ринку. Адже ця компанія має в світі близько 500 підприємств, її діяльність охоплює усі континенти і майже всі країни.
Діяльність "Альянсу заради молоді" зокрема передбачає співпрацю з провідними вишами – участь у формуванні навчальних планів, проведення лекцій та семінарів зі студентами.
"Такі заходи не лише розвивають молодь, а й допомагають компанії зрозуміти, чи є прогалини в теорії та практиці знань студентів. Відбувається живе спілкування – активне обговорення. Головне – студент отримує шанс проявити себе так, щоб компанія хотіла взяти його на практику чи стажування", - зазначає директор з управління персоналом "Нестле Україна" Юрій Демкович.
Так, за підсумками 2019 року компанія "Нестле Україна" організувала 26 навчальних івентів в українських вишах. 90 стажерів здобули досвід в офісі, на фабриках та у сервісному центрі компанії в Україні. Понад 200 молодих людей до 30 років були прийняті на постійну роботу в Nestle.
Загалом же за п'ять років участі українського ринку Nestle в програмах "Альянсу заради молоді" рахунок іде на тисячі молодих людей, що мали трудовий старт завдяки "Нестле Україна".
У планах Nestle на 2020 рік – створити 20 тисяч робочих місць та 15 тисяч можливостей для стажування в своїх офісах та на виробництвах в Європі, Малій Азії та Північній Америці. Часткою цього простору є Україна, отже наша студентська молодь теж залучається до найкращих практик світового гіганта.