Національний оператор Київстар в 3 кварталі 2016 року продовжує лідирувати на ринку телекомунікацій з NPS (індекс лояльності клієнтів).
Про це йдеться на офіційному сайті оператора.
У компанії підкреслили, що за підсумками облікового періоду були зафіксовані наступні показники: 3G-послуги доступні для 52% населення України, 18,3% зростання EBITDA, а також 131% зростання споживання дата-трафіку на клієнта.
У липні-вересні 2016 року загальна виручка Київстар збільшилася на 9%, до 3,922 млрд грн. Це стало можливим як завдяки розвитку мережі 3G, так і за рахунок зростання споживання послуг голосового зв'язку та інтернету. А найголовніше - популярності тарифних планів, орієнтованих на користувачів смартфонів. У компанії нагадали, що Київстар першим серед телеком-операторів України запропонував клієнтам доступ до соцмереж, можливість слухати музику і дивитися відео онлайн без обмежень. В результаті в 3 кварталі 2016 року доходи від реалізації послуг мобільного передачі даних зросли на 61%.
"Українці стали більше розмовляти і використовувати послуги 3G - за даними третього кварталу MOU виросло до 544 хвилин, а трафік 3G в нашій мережі - до 9111 ТБ», - каже Петро Чернишов, президент Київстар.
У липні-вересні 2016 року Київстар продовжував розвивати мережу 3G. Тепер вона охоплює територію, де проживає 52% населення країни. На кінець 2015 роки охоплюваність був 35%.
Виручка від реалізації послуг фіксованого зв'язку збільшилася на 10% в порівнянні з аналогічним кварталом 2015 року та склала 261 млн грн, в основному за рахунок послуги «Домашній Інтернет». Доходи від цього сервісу виросли на 13% в порівнянні з тим же періодом минулого року. Досягти таких результатів вдалося за рахунок привабливих пропозицій для клієнтів.
У 3 кварталі 2016 року показник EBITDA збільшився на 18,3% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склав 2,2 млрд грн. Маржа EBITDA виросла на 4,3 процентних пункту і склала 55,3%. Капітальні витрати в 3-му кварталі 2016 року склали 860 млн грн.
"Ми створюємо для наших абонентів рівні можливості і піклуємося про те, щоб кожен українець міг використовувати всі переваги 3G-інтернету. Київстар продовжує підтримувати розвиток в Україні нових технологій: за 9 місяців 2016 року, наші інвестиції склали понад 1,8 млрд грн. Також в 3 кварталі ми забезпечили масштабний охоплення 3G-зв'язком великих населених пунктів в зоні АТО. На сьогодні ми - єдиний оператор, який забезпечує населення цього регіону послугами 3G", - коментує Петро Чернишов.