RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Бізнес

Новини

21 листопада

Всі новини

Рекордні показники: в "Монделіс Україна" розповіли про зростання бізнесу в 2019 році

новини компаній

Компанія "Монделіс Україна", яка входить до групи компаній Mondelēz International і займає на українському ринку провідні позиції в категоріях "Шоколад", "Бісквіти" і "Жувальна гумка і льодяники", поділилася результатами діяльності за 2019 рік.

Про це повідомляється в прес-релізі компанії.

Регіон Східної Європи став одним з найдинамічніших ринків розвитку компанії, а український бізнес продемонстрував зростання на рівні 20% за 2019 рік. Цей рік для регіону "Європа" став рекордним, в тому числі завдяки показникам України. В Україні компанія представлена в трьох категоріях: шоколад, бісквіти, жувальна гумка і льодяники. До складу портфеля входять бренди Milka, Halls, OREO, Belvita, і локальні "Ведмедик Барні", Dirol, "Корона".

"Монделіс Україна" третій рік поспіль показує відмінні результати. Частиною лідерства компанії є професійна команда, якість продукції та інновації. Намагаємося бути попереду, передбачати потреби споживачів, пропонувати нові продукти, відкривати нові сегменти для ринку, і компанії. За минулий рік ми представили 18 новинок і плануємо утримувати темп надалі", - поділився Андрій Самусенко, генеральний директор "Монделіс України".

До складу Mondelēz International в Україні входять: Тростянецька шоколадна фабрика і завод "Чіпси Люкс" у Вишгородському районі. Ці потужності виготовляють продукцію не тільки для локального ринку, а й для інших країн. Так, в 2019 році 77% продукції, виробленої в Україні, було експортовано в 50 країн світу. Крім того, команда українського офісу компанії відповідає також за розвиток 11 інших ринків - Білорусь, Молдову, країни Кавказу та Центральної Азії.

В "Монделіс Україна" відзначили, що вкладають у виробництво в середньому 6-7 млн дол США щорічно і за 25 років роботи на ринку компанія інвестувала в бізнес понад 200 млн дол, налагодивши в Україні виробничі потужності і збільшивши потужності для розвитку бізнесу, безпеки і якості продукції, а також розвитку інфраструктури.

Згідно з дослідженням компанії, 6 дорослих осіб з 10 обирають снеки, а не тривалі прийоми їжі, серед міленіалів - 7 з 10, і 80% споживачів шукають більш здорові снеки. Компанія регулює порції продуктів для кращого контролю споживачами продуктів.

Компанія також реалізує в Україну ряд соціальних ініціатив - в 2019 році у співпраці з Київським міським БФ "Фудбенк" "Монделіс Україна" передала продукцію на 7,5 млн грн в 74 благодійних і громадських організацій. Три роки поспіль Mondelēz International Foundation спільно з Центром "Розвиток КСВ" реалізує програму "Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів", мета якої - сприяти розвитку здорового харчування і свідомого ставлення до здоров'я у школярів. В ній взяли участь понад 100 тисяч українських школярів

У 2018 році чистий прибуток Mondelēz International, Inc. склав близько 26 млрд доларів. Компанія відома інноваціями на ринку снеків і виробляє бренди, як Oreo, belVita і LU; шоколад Cadbury Dairy Milk, Milka і Toblerone; льодяники Halls і Sour Patch Kids і жувальну гумку Trident. Детальніше про компанію на сайті, в Twitter або в акаунті Дірка Ван де Пута.

ПрАТ "Монделіс Україна" - українське підприємство, яке входить в групу компаній Mondelēz International і представлено на ринку брендами: "Корона", MILKA; "Ведмедик "Барні", OREO, TUC, "Belvita! Доброго ранку!"; "ЛЮКС"; DIROL, HALLS, PICNIC. У складі "Монделіс Україна" - Тростянецька шоколадна фабрика "Україна "та підприємство ТОВ "Чіпси Люкс".

Компанія є однією з лідерів в рейтингах кращих роботодавців України за версією Kyiv Post і EY 2017, а також №1 в номінації "Компанії з глобальним баченням" і в ТОП-10 в рейтингах "HR інновації", "Краща корпоративна освітня програма в Україні" , "Кращі корпоративні програми соціальної відповідальності (CSR)" за версією журналу Бізнес 2017.