RU  UA  EN

Неділя, 5 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

5 травня

4 травня

Всі новини

Вчимося долати "корона-кризу": в Україні за підтримки ЄБРР та ЄС проходить масштабна zoom-конференція для бізнесу

Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) в рамках ініціативи ЄС EU4Business проводить триденну zoom-конференцію з провідними бізнес-консультантами "Merezha.Антикрихкість", присвячену виробленню стратегій подолання наслідків економічної кризи, викликаного епідемією коронавірусу.

5 травня, в рамках першого дня конференції, експерти консалтингової онлайн-платформи Merezha Юлія Плієва, Володимир Воробей, Павло Яковенко і Віктор Роман поділилися напрацюваннями і кейсами, як перебудувати бізнес в умовах карантину для підвищення його ефективності. Конференція, яка є безкоштовною, викликала інтерес у багатьох слухачів - до неї приєдналися понад 700 учасників, причому не тільки з України, а й з Азербайджану, Білорусі, Вірменії, Грузії, Казахстану Молдови та інших країн.

В ході заходу керівник Apple Consulting Юлія Плієва розповіла про необхідні для бізнесу кроки адаптації до кризових умов згідно "теорії обмежень". На її думку, для бізнесу важливо навчитися миттєво реагувати на виклики кризи, визначати чіткі цілі і не відхилятися від них. "Потрібно думати не про те, що забрати, а про те, що додати (в бізнес). Не як скоротити витрати, а про те, що ви можете додати в пропозицію ринку і клієнтам, щоб вони захотіли в складний період з вами працювати... Вам неминуче доведеться додавати в свої пропозиції аспекти та умови, які дозволять вам знімати "біль" вашого ринку. Для цього необхідно перевести операційні процеси з першої швидкості, де вони перебували до кризи, на четверту", - вважає експерт.

Головний виконавчий директор CRMiUM Павло Яковенко розповів про позитивний досвід своєї компанії, який та почала впроваджувати до початку епідемії, і який допомагає долати кризу. Йшлося про те, що компанії, що займається розробкою CRM-рішень, вдалося перевести відносини з працівниками та клієнтами на умови погодинної оплати, що підвищило ефективність. Це, впевнений Яковенко, може бути корисно для будь-якої компанії сфери сервісу. Директор PPV Knowledge Networks Володимир Воробей, компанія якого займається розробкою стратегій для малого і середнього бізнесу, розповів про декілька успішних кейсів адаптації підприємств до епідемії та карантину. Один з кейсів стосувався компанії, що працює в туристичній галузі. Завдяки перегляду бізнес-стратегії компанії вдалося знайти нову нішу - вона запропонувала клієнтам онлайн-варіант етнотуризму. Тепер вона пропонує курси по розмальовці писанок з набором заготовок. За словами спікера, ця послуга стала затребуваною серед клієнтів і забезпечила компанії фінансове підживлення.

Згідно з програмою zoom-конференції "Merezha.Антикрихкість", її етапи відбудуться 7 і 8 травня. Будуть розглянуті теми "Маркетинг і продажі", "Управління та фінанси", а також "Систематизація/Автоматизація бізнес-процесів" в умовах карантину. Бажаючі взяти участь в конференції "Merezha.Антикрихкість" 7 і 8 травня можуть зробити це, зареєструвавшись на сайті заходу.

Як зазначив представник ЄБРР (Україна), координатор проекту Merezha Павло Вдович, "Експерти платформи Merezha готові ділитися знаннями і рішеннями, які показали позитивний результат і кроками, які, на думку експертів, необхідно зробити бізнесу сьогодні, щоб підготуватися до завтра". На його думку, конференція "Merezha.Антикрихкість" допоможе підприємствам пройти важкий період з найменшими втратами і стати стійкими до впливу негативних економічних чинників в майбутньому. Подібний онлайн-формат спілкування експертів та бізнесу набирає велику популярність.

"З мого досвіду участі в аналогічній онлайн-платформі, освітньої, де є безкоштовні курси, її відвідуваність в період карантину злетіла до небес. Впевнені, що тренд збережеться, адже люди спробували і їм сподобалося. До речі, Merezha є цьому прикладом - тренд на використання платформи буде збільшуватися", - прокоментувала це питання "Апострофу" Юлія Плієва.