RU  UA  EN

Четвер, 21 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Бізнес

Новини

21 листопада

Всі новини

Nestlé в Україні знову підтримає Пакт в інтересах молодого покоління - заява компанії

новини компаній

Nestlé в Україні і Молдові як соціально відповідальна компанія спрямовує багато зусиль на допомогу молоді, і один з проектів, в якому Nestlé бере участь - Пакт в інтересах молодого покоління. Це всеукраїнська ініціатива, яка була створена Центром "Розвиток КСВ" з Міністерством молоді та спорту України та за підтримки Фонду ООН в області народонаселення в Україні. Основна мета Пакту - впровадження сучасних підходів до роботи з молоддю та консолідація зусиль держави, громадянського суспільства і бізнесу для вирішення проблем освіти і працевлаштування молодих людей в Україні.

Про це повідомили в прес-службі компанії.

Робота в рамках Пакту 2020, до якого компанія приєдналася в 2016, була завершена. У 2019 компанія працевлаштувала 842 співробітника у віці до 30 років, досвід першої роботи отримали 346 інтернів. Для молоді було проведено 83 навчальних заходи, які допомогли розвинути практичні навички і збільшили їх конкурентоспроможність на ринку праці. За 6 років реалізації ініціативи з працевлаштування людей до 30-ти років Nestlé needs YOUth в Україні роботу отримав 3801 кандидат, а 1350 інтернів і випускників отримали можливість пройти практику в Nestlé.

"Ми раді продовжувати розвивати українську молодь через Пакт в інтересах молодого покоління 2025 і нашу ініціативу Nestlé Needs YOUth. Ми віримо, що молодь - це наше майбутнє. Ми активно працевлаштовуємо молодь, надаємо можливість стажуватися і плануємо ввести стажування в Nestlé Україна з елементами дуальної форми отримання освіти. Впевнена, що завдяки спільним зусиллям держави, сектору освіти і бізнесу молодь залишатиметься в Україні і робитиме внесок в розвиток країни", - розповідає Наталя Філоненко, HR директор Nestlé в Україні і Молдові.

Виклики 2020 року, які стоять перед роботодавцями, зокрема пандемія COVID-19, потребують оновлення підходів щодо працевлаштування молоді. Це створює потребу для компаній оновити партнерство в інтересах молодого покоління, щоб зафіксувати готовність продовжувати роботу з молоддю. В оновлений Пакт в інтересах молодого покоління 2025 додається нова мета - розвиток менторства.

Nestlé - одна з найбільших компаній світу у сфері виробництва продуктів харчування і напоїв, представлена в 187 країнах, мета Nestlé - підвищувати якість життя і сприяти здоровому майбутньому. Nestlé має понад 2000 торгових марок від NESCAFÉ до лідерів локальних ринків. Nestlé розпочала роботу в Україні в 1994 з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ "Львівська кондитерська фабрика "Світоч", а з 2018 володіє 100% акцій підприємства. У травні 2003 в Києві засновано ТОВ "Нестле Україна". В кінці 2003 року Nestlé SA придбала 100% ТМ "Торчин". У 2010 Nestlé SA придбала ТОВ "Техноком", (ТМ "Мівіна"). в 2012 у Львові був створений Nestlé Business Service (NBS Europe) -один з п'яти сервісних центрів Nestlé в світі. Бізнес Nestlé в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія, дитяче та спецхарчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин.