5 листопада 20 СМО і СЕО успішних компаній поділяться стратегіями, які дозволили їм утримати лідерство, на онлайн-івент Brand Apocalypse. Спікери розкажуть, як бізнесу використовувати нові можливості в умовах карантину і які тренди в маркетингу, HR і продажах залишаться надовго.
Ключові теми:
- Як трансформувалася модель комунікації під час карантину, поділиться досвідом маркетинг-директор Райффайзен Банку Аваль Юлія Пузирьова.
- Про ресторанний бізнес після нокдауну розповість засновник компанії GASTROFAMILY Дмитро Борисов.
- Як криза стала поштовхом для розвитку нових сервісів і продуктів в кіноіндустрії, від співзасновника і директора Dzyga MDB Анни Мачух.
- Що чекає ігровий бізнес, розповість СМО Parimatch Іван Ляшенко.
- Про наслідки закритих кордонів для економіки країни розповість засновник Visit Ukraine Антон Тараненко.
Також учасників очікують панельні дискусії:
- Про трансформацію ринку FMCG і як брендам пристосуватися до нової реальності, поділяться кейсами керівник відділу маркетингу Kernel Ірина Тохтарова і CEO сервісу Zakaz.ua Андрій Курський.
- Чи є майбутнє у безкоштовних медіа, обговорять головний редактор LIGA.net Борис Давиденко і редактор Forbes Катерина Шаповал. Модератор - програмний директор "Просто Радіо" Анна Балент.
- Нові правила індустрії шоу-бізнесу обговорить гендиректор MOZGI Group Ірина Горова з автором і керівником проектів Celebrity Marketing і "Культ особистості" Анною Міщенко.
Марафон Brand Apocalypse відбудеться онлайн. Можливості продакшена Ekonomika+ дозволять задіяти переваги "живого" івенту через екран, тому учасники отримають максимальний ефект присутності за рахунок трансляції з трьох камер і онлайн-монтажу в режимі реального часу, моментальний доступ до презентацій і можливість задати питання експертам під час виступу, які озвучить ведучий -модератор.
"Під час загальної невизначеності одне залишається незмінним: Ekonomika+ сприяє розвитку підприємництва в Україні, надаючи доступ до стратегій кращих фахівців. Тому організатори пропонують формат участі FREE, по якому ви зможете отримати інструменти ведення бізнесу від чотирьох спікерів Brand Apocalypse безкоштовно", - відзначили організатори.
Формат FULL передбачає доступ до виступів 20 експертів і всі можливості онлайн-івенту. Вибрати формат і зареєструватися можна за посиланням.
Організатор заходу - бізнес / медіа бюро Ekonomika+, в який входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR і маркетингу MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua і журнал "ТОП-100. Рейтинги найбільших".