RU  UA  EN

Четвер, 2 травня
  • НБУ:USD 39.30
  • НБУ:EUR 41.95
НБУ:USD  39.30
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

2 травня

1 травня

Всі новини

Кому спало б на думку інвестувати в завод майже $1 млрд, щоб його закрити: президент Skyrizon Ду Тао про "Мотор Січ"

Введенням санкцій проти китайських акціонерів "Мотор Січ" українська влада виключила можливість переговорного врегулювання ситуації, тому дії перейдуть в юридичну площину - в українських судах і в міжнародному арбітражі.

Про це заявив в інтерв'ю президент Beijing Skyrizon Aviation Industry Investment Ду Тао, назвавши звинувачення на адресу інвесторів "Мотор Січ" брехнею і наклепом.

"На початку співпраці з "Мотор Січ" український уряд і посольство України в Китаї висловлювали підтримку проекту, захоплювалися будівництвом заводу в Чунціні. - нагадує Ду Тао. - Завод в Чунціні спроектований, в основному, українськими державними підприємствами. Але раптово все змінилося, і проти китайських інвесторів були пред'явлені несправедливі звинувачення і розслідування - дикі і безперервні порушення наших прав як інвесторів. Грунтуючись на повазі до української держави, ми зберігали велике терпіння і стриманість, і активно шукали примирення", - розповів президент Beijing Skyrizon Aviation Industry Investment.

"Що стосується спроб конкурентів, недоброзичливців і наклепників представити нас як зловмисних інвесторів, цілі яких зводяться до захоплення технологій і подальшого закриття підприємства, вони не витримують критики, - сказав Ду Тао, - Якому розсудливому бізнесменові прийшло б в голову брати кредит в банку і інвестувати в завод майже $1 млрд, щоб потім його закрити? Що стосується звинувачень, якими намагаються забруднити китайських інвесторів підозрами в крадіжці прав інтелектуальної власності - це не тільки необгрунтовані і бездоказові нісенітниця і домисли, це ще й обурливе заперечення існування, можливості управління і наглядової ролі системи управління інтелектуальною власністю України і регулюючих органів закордонного співробітництва. Всі звинувачення такого плану - брехня і мерзотний наклеп!".

За словами президента Beijing Skyrizon Aviation Industry Investment, його компанія має намір зберегти фокус на діяльності в авіабудівній галузі, незалежно від результату "українського кейсу": "Ринок цивільної авіації Китаю - єдиний на сьогодні зростаючий у світі... Ми вітаємо в'їзд в Китай практично всіх провідних світових виробників, оскільки обсяг китайського ринку значно перевищує виробничі потужності, після оцінки ми згодні з тим, що продукція компанії "Мотор Січ" конкурентоспроможна на китайському ринку. По відношенню до "Мотор Січ" - ми найщиріші і відповідні інвестори. Ми щиро хотіли модернізувати підприємство, розширювати виробництво, дати доступ на величезний китайський ринок, платити гідні зарплати і впроваджувати нові технології на потужностях в Україні".

Ду Тао підкреслив, що для процвітання "Мотор Січ" важливіше наявність інвестицій, стратегії, ринків збуту і модернізації, ніж встановлення Україною державного контролю над компанією шляхом її націоналізації: "Я вважаю, що якщо будуть тільки порожні гасла, бліді слова і невиконані обіцянки, то заяви на тему "націоналізація "Мотор Січ" може захистити національні інтереси України" - повна брехня".

Китайські акціонери "Мотор Січ" звернулися в міжнародний інвестиційний арбітраж, де мають намір стягнути з України збитки в розмірі $3,6 млрд. Експерти кажуть, що програш у арбітражі - доконаний факт, оскільки Україна націоналізувала запорізький завод, передавши 100% його акцій в управління АРМА за рішенням Шевченківського суду Києва, яке було ініційовано СБУ.