Пріоритети "БРСМ-Нафти" - адекватна цінова політика і якісні попутні сервіси, і через це компанія піддається атакам з боку конкурентів.
Про це в інтерв'ю "Новому часу" заявив директор департаменту стратегічного маркетингу та інновацій "БРСМ-Нафта" Олександр Мельничук.
"Щоб бути ввічливими по відношенню до конкурентів, ми не говоримо, що ми кращі. Ми - інші. Це підтверджує наш слоган: "TURBOTA PRO людей і авто". На перший план ми виводимо додаткові сервіси і комфорт відвідувачів", - сказав Мельничук.
Компанія запропонувала ринку новий формат маркету із заправкою - Good Market - локація, де можна заправитися, купити продукти харчування, товари для дому та авто, а ціни - як в звичайних супермаркетах. Компанія розвиває власний імпорт і розширює комплекс послуг. Зарядними станціями для електромобілів оснащені 10 АЗС, до кінця року вони з'являться ще на 23-х. На 7 АЗС встановлені мийки самообслуговування, на 45 - почтомати "Нової пошти".
Мережа дотримується демократичної цінової політики, працює система знижок, компанія - єдина в Україні пропонує водіям заправку в розстрочку.
На думку Олександра Мельничука, цим обумовлена піар-кампанія проти "БРСМ-Нафти", "яку замовили конкуренти". Виконавці PR-кампанії - "експерти паливного ринку" Сергій і Артем Куюн, співвласники "Консалтингової Групи А95", вказує він.
"Це картельна змова мереж, які правлять бал на ринку і намагаються будь-яким способом відвадити споживачів від тих трейдерів, хто тримає розумні і чесні ціни... Ми незручні конкурентам, які прямо вимагали від нас різними погрозами підвищення цін", - говорить Олександр Мельничук.
Маржу деяких мереж 7-11 грн з літра він назвав "грабежем не тільки автомобілістів, але і всіх українців, оскільки ціна палива закладена у вартість всіх товарів і послуг".
"Наша маржа істотно нижче - у нас інші апетити. Повторюся: ми - інші. І не хочемо лізти в гострий кризовий період в кишені наших співгромадян, забираючи у них останні копійки. Саме тому ми вказуємо на стелах чесну і обгрунтовану вартість палива, а не завищену заради надприбутків", - заявив Олександр Мельничук.
Він запросив бажаючих дізнатися подробиці кампанії проти "БРСМ-Нафта" на свою сторінку в Facebook, і спростував звинувачення конкурентів у нібито продажі неякісного палива на АЗС "БРСМ-Нафта". На нафтопереробному заводі компанія виробляє бензин марки А-95 Преміум+ з додаванням біоетанолу (до 32%). Держава дозволяє і стимулює пільгами виробництво. Марки А-95 Euro и A-95 Euro Plus відповідають стандартам Євро 5, що підтверджують паспорта якості, сертифікати та декларації відповідності, з якими можна ознайомитися на кожній АЗС.