Через мережі АЗС, що поставляють неякісне паливо в рамках тендерів, без транспорту залишаться об'єкти критичної інфраструктури.
Про це повідомив Інститут споживчих експертиз (ІСЕ), пишуть "Українські новини".
"У числі мереж, які поставляють паливо з порушенням стандартів якості названі: БРСМ-нафта, Motto, Брент Ойл", - пише видання.
Директор Інституту споживчих експертиз Юрій Чорнобривець зазначає, що з 2020 Інститут став фіксувати все більшу кількість порушень, неякісного бензину і дизеля стало в рази більше, причому перевищення норм фіксуються в сотні разів.
"Основна маса виявлених порушень припала на мережі так званих дискаунтерів - досить великі мережі всеукраїнського масштабу, типу "БРСМ-Нафта", Motto, "Брент Ойл" і т.д. Таке експерти бачили лише в 90-х та 2000-х", - написав Чорнобривець.
Як зазначив директор Інституту споживчих експертиз, "подібні мережі АЗС за рахунок низьких цін вигравали тендера на закупівлю палива державним структурами, після чого їх автопарки масово зупинилися".
"Грошей на ремонт автомобілів в результаті заправки "бодягою" закладено не було. Інститут передав на вимогу результати досліджень в ці структури, для подальших розглядів в суді. Але суди справа довга, і далеко не факт, що вдасться довести провину "бодяжників". А працювати то потрібно кожен день, без транспорту залишаються в тому числі і об'єкти критичної інфраструктури такі як енергогенеруючі та газові компанії", - підкреслив Чорнобривець.
Як зазначили в ІСЕ, "після систематичного ігнорування повідомлень експертів Інституту про виявлення некондиційного палива, було прийнято рішення про зупинку програми моніторингу якості палива в мережах "БРСМ-Нафта та Motto, припинення дії договорів і про демонтаж стікерів з колонок АЗС, які інформували клієнтів цих мереж про проведення моніторингу якості палива".
"Однак, незважаючи на припинення співпраці, стікери так й залишилися висіти на колонках мереж "БРСМ-Нафта" та Motto, вводячи в оману споживачів", - пише видання.