Більш як століття компанія Avon є лідером у б'юті-індустрії, створюючи робочі місця для жінок у всьому світі. З часу її заснування Девідом Х. МакКоннеллом у 1886 році учасниці команди Avon продовжують його справу й утверджують фундаментальні принципи компанії, роблячи свій внесок у добробут суспільства через використання її бізнес-моделі, товарів-бестселерів та різних соціальних ініціатив. Створена як компанія для жінок, Avon була піонером у сфері прямих продажів.

На честь ювілею компанії Avon вирішила познайомити клієнток з її останніми новинками.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"У подарунковому дайджесті розповідається про сучасну жінку Avon. Активний ритм життя не заважає їй знаходити час для догляду за собою та своєю шкірою. Вона вражає природністю і духом авантюризму. Тож відчуйте на собі, як це – бути жінкою з Avon. Однак ваш досконалий зовнішній вигляд – не єдине, про що піклується команда Avon. Завдяки програмі "Разом проти раку грудей" ось уже більш як 20 років Avon привертає увагу до проблеми раку молочної залози, що є однією з найпоширеніших причин смертності серед жінок. Акції та заходи в рамках програми спрямовано на інформування жінок про здоров'я грудей, а завдяки можливості пройти безкоштовне дослідження жінки з невеликих населених пунктів отримують якісне обстеження та дізнаються про стан свого здоров'я", - йдеться у заяві.

У 2021 році в рамках програми "Разом проти раку грудей" команда Avon створила браслет дружби і підтримки. Головна ідея полягала в тому, щоб носити браслет на руці як нагадування про візит до мамолога.

"Avon закликає подбати не тільки про себе, а й про жінку, яка вам дуже близька. Подаруйте другий браслет вашій мамі, бабусі або подрузі. Розкажіть їм про ініціативу і на своєму прикладі змотивуйте їх відвідати мамолога", - зазначили в компанії.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА