RU  UA  EN

Неділя, 22 грудня
  • НБУ:USD 41.55
  • НБУ:EUR 43.25
НБУ:USD  41.55
Бізнес

Новини

22 грудня

21 грудня

Всі новини

Nestle створила Південно-Східно-Європейський ринок

новини компаній

Компанія Nestlé оголосила про створення нового об’єднаного ринку Південно-Східної Європи (South East Market (SEM)) з 1 січня 2022 року. Ринок буде об’єднанням України, Молдови, Румунії, Болгарії, Хорватії, Словенії, Сербії та інших країн Адріатики.

Алессандро Дзанеллі, генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові, буде призначений генеральним директором Південно-Східно-Європейського ринку, та залишиться генеральним директором Nestlé в Україні та Молдові та надалі базуватиметься у Києві.

Алессандро приєднався до групи Nestlé в Італії у 1996 році як бренд-менеджер і провів понад 20 років у бізнесі кормів для домашніх тварин Nestlé, просуваючись від директора з маркетингу в Центральній Європі до керівника бізнесу в Угорщині, а згодом і в Нідерландах, до призначення на посаду Керівника бізнесу кормів для домашніх тварин у Східному регіоні у 2012. У 2019 він був призначений генеральним директором Nestlé Україна та Молдова.

Південно-Східно-Європейський ринок представлятиме оборот у майже 900 млн швейцарських франків, створює можливості для кар’єрного розвитку для понад 8000 працівників у різних локаціях, включно з бізнес сервіс-центром у Львові (NBS Europe) та на 5 фабриках. Nestlé бачить потенціал об’єднання цих Європейських країн під управлінням одного ринку, для збільшення масштабу бізнесу, об’єднуючи категорії, створюючи синергію у виробничих процесах та закупках сировини, розробляючи інновації, що відповідають оновленому ринку, і сприяючи розвитку талантів співробітників. Ця трансформація ще більше посилить прагнення Nestlé до створення спільних цінностей на всій території, щоб розвивати найкращі практики відновлювального сільського господарства з метою досягнення нульового рівня викидів до 2050 року.

Nestlé - одна з найбільших компаній світу у сфері виробництва харчових продуктів та напоїв, яка представлена у 187 країнах, з 270 тисяч співробітників. Мета Nestlé – розкривати цінність харчових продуктів та покращувати якість життя сучасного та майбутніх поколінь. Nestlé пропонує широкий асортимент продуктів і послуг для родин та домашніх тварин. Науково-дослідна мережа Nestlé є найбільшою у харчовій промисловості з 23 науково-дослідними центрами та 3900 вченими, що працюють у всьому світі.

Nestlé розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. Компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ "Львівська кондитерська фабрика "Світоч", а з 2018 володіє 100% акцій підприємства. У травні 2003 в Києві засновано ТОВ "Нестле Україна". Наприкінці 2003 Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства "Волиньхолдінг" (ТМ "Торчин"). У 2010 Nestlé S.A. придбала ТОВ "Техноком", виробника продуктів швидкого приготування під ТМ "Мівіна". У 2012 у Львові було створено Nestlé Business Service (NBS Europe), що є одним із 5 сервісних центрів Nestlé у світі та надає послуги з підтримки підрозділів компанії Nestlé у більш ніж 40 країнах світу.

Бізнес Nestlé в Україні представлено такими напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи, продукти швидкого приготування), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин. А також Nestlé Professional є підрозділом, який пропонує зручні та сучасні комплексні рішення для індустрії харчування поза межами дому.