MGID долучилася до всеукраїнської вакцинальної кампанії. Зокрема, можливості своєї рекламної платформи компанія спрямувала на поширення офіційної інформації МОЗ про щеплення та вакцини.
У такий спосіб в MGID прагнуть допомогти країні боротися з дезінформацією, чим сприяти розширенню обізнаності людей, йдеться на сайті компанії.
"Попри активну інформаційну кампанію, націлену на збільшення кількості вакцинованих, відсоток українців, повністю щеплених від коронавірусу, все ще залишається досить низьким - 28,57%. Одна з причин малої кількості щеплених в Україні - дезінформація щодо ефективності вакцини. Щоб якомога більше українців отримали доступ до правдивої інформації, компанія MGID запропонувала МОЗ можливості своєї рекламної платформи для поширення контенту про важливість щеплення", - зауважили в компанії.
Зараз інформаційні матеріали МОЗ про вакцини та вакцинацію активно показуються на понад 30 000 партнерських сайтів MGID.
"MGID - глобальна компанія з українськими коренями. Ми працюємо по всьому світу та маємо змогу спостерігати за впливом пандемії на життя людей. Тому ми не байдужі до ситуації, яка зараз склалася в нашій країні, й готові спрямувати всі зусилля на допомогу поширенню правдивої інформації щодо щеплення від COVID-19, — зазначив СЕО MGID Сергій Денисенко, — Маючи такий потужний інструмент, як наша платформа, та доступ до багатомільйонної аудиторії, ми вирішили допомогти МОЗ з інформаційною кампанією. Таким чином ми зможемо збільшити покриття кампанії з вакцинації, допомогти аудиторії отримати інформацію з офіційних джерел та сформувати правильне уявлення про дію вакцини".
В MGID додають, що й надалі готові допомагати державі в проведенні комунікаційних кампаній стосовно щеплення.
Загалом, це другий проєкт MGID, спрямований на боротьбу з дезінформацією про коронавірус. Перший був реалізований на початку першого локдауну. Тоді компанія безплатно допомогла розповсюджувати інформаційні повідомлення Товариства Червоного Хреста України. За період кампанії, правдиві новини про COVID-19 та інформацію про те, як захистити себе, отримали понад 16 млн користувачів на 3000 контентних сайтах.