"Укрзалізниця" запустила процес масштабного оновлення парку вантажних вагонів, передбачений програмою президента Володимира Зеленського "Велике будівництво".
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Впродовж 2022-2025 років УЗ планує поповнити свій вантажний парк 7900 новими вагонами: до цієї цифри включені 6500 піввагонів та 1400 зерновозів.
"Наше завдання – ліквідувати з колій металобрухт та підтримувати свій парк у кількісному та якісному стані. Акцент робимо на рухомий склад із найбільшим попитом - піввагонах та зерновозах", - зазначив голова правління АТ "Укрзалізниця" Олександр Камишін.
Перших 60 нових піввагонів уже запущені в експлуатації. Вони були збудовані на власному підприємстві УЗ - Панютинському вагоноремонтному заводі.
"Новозбудована партія вагонів передана в експлуатацію на станцію Лозова, звідки оператор рухомого складу Укрзалізниці "Центр транспортної логістики" відправить їх під навантаження", - розповіли в УЗ.
Вже упродовж цього року на підприємствах УЗ випустять 1 496 нових вагонів: 1 446 піввагонів та 50 зерновозів. Це дозволить не лише оновити рухомий склад, а й завантажити замовленнями підприємства та забезпечити стабільну зарплату і робочі місця.
Будуватимуть нові вагони за кошти залізниці та залучені інвестиції. За оцінками, загальний обсяг інвестицій у вагонобудівну галузь має скласти 120 млрд гривень, з яких внесок УЗ - 52,3 млрд гривень, а 68,1 млрд має дати ринок.
Одночасно в компанії обіцяють упродовж найближчих 10 років запустити поетапне обмеження терміну експлуатації вантажних вагонів: для піввагонів - з 44 років до 22 років, для зерновозів - із 45 років до 30 років. Це той граничний термін експлуатації вагонів, який визначив саме виробник таких вагонів.
Нагадаємо, минулого року за програмою президента Володимира Зеленського "Велике будівництво" почалось оновлення рухомого складу і модернізація Укрзалізниці. За словами координатора програми і заступника керівника Офісу президента Кирила Тимошенка, крім оновлення вантажних вагонів, також придбають 500 нових пасажирських вагонів.