Українська промислова компанія "Інтерпайп" минулоріч змогла збільшити продажі нішевих трубних продуктів до Євросоюзу в кілька разів.
Про це повідомив перший заступник генерального директора компанії Денис Морозов під час івенту "Діалоги про стійкість. Як розвивається бізнес в умовах війни".
За його словами, "Інтерпайп" задіяв можливості свого R&D центру, щоб скористатися тимчасовою відміною квот та мит на ринках Євросоюзу і почати виготовляти унікальні штучні продукти для потреб європейського машинобудування.
"Зараз для Європи ми освоїли більше 100 видів нової продукції і в перспективі ще освоїмо більше 200. Наприклад, спеціалісти компанії вже навчилися виробляти такий новий продукт, як осі для вантажних фур. Або один з клієнтів зробив замовлення на трубу довжиною 14 метрів, для перевезення якої взагалі не було транспорту", - розповів він.
Як зазначив Денис Морозов, стати постачальником відомих європейських компаній дуже непросто.
"Працювати по загальних стандартах – це одна річ. Але майже кожна компанія в ЄС має свої власні, більш жорсткі стандарти, тому працювати в таких маленьких нішах високоякісної продукції, де потрібен ще й інтелект, це інший, вищий рівень", - констатував топ-менеджер.
Через війну компанія зіткнулася з низкою викликів. Умови роботи, особливо в Нікополі, складні. Місто потерпає від нестачі води після підриву гребня дамби Каховського водосховища. Та попри війну стратегія компанії не змінилася – збільшувати продажі преміальних трубних продуктів на всіх ринках: Євросоюзу, Близького Сходу, США, додав Денис Морозов.