Українська промислова компанія «Інтерпайп» має на меті збільшити поставки залізничної продукції до країни Європи та розширити продуктовий портфель у пасажирському сегменті.
Про це пише Форбс-Україна із посиланням на Олександра Гарькавого, директора дивізіону залізничної продукції «Інтерпайп».
Видання нагадує, що у 2020–2021 роках «Інтерпайп» вже успішно відвантажував пасажирські колеса для швидкісних поїздів Deutsche Bahn.
«Проте для збільшення частки на цьому ринку, яка наразі оцінюється приблизно у 5%, потрібно розширювати співпрацю з національними операторами залізниць країн Європи, зокрема іспанською Renfe, французькою SNCF та італійською Trenitalia, а також завершити сертифікацію у світових вагонобудівних корпораціях, таких як Siemens, Alstom, Stadler», - пише Форбс-Україна.
На відміну від вантажних коліс, що мають 10–15 стандартних видів, у пасажирському сегменті кожен поїзд чи електропоїзд має власну конструкцію колеса, що може вимагати розробки окремого процесу виробництва – від відливки сталі до механічної обробки та фарби на кожен новий дизайн колеса.
«Тобто передусім нам буде потрібно багато технічно освічених інженерів, оскільки колесо під певний пасажирський рухомий склад – це розвиток окремого продукту. До того ж у компанії планують продовжувати модернізацію виробничих потужностей», - підкреслює Олександр Гарькавий.