Цьогоріч PRNext’25 знову зібрав у Києві сотні лідерів корпоративних комунікацій, медіа та бізнесу. Понад два десятки років форум залишається головною професійною подією року у сфері репутаційного менеджменту, де визначаються тренди, фіксуються злами, формуються найвищі стандарти та розкриваються найкращі практики у сфері репутаційного менеджменту та публічних комунікацій.
«Координати довіри» — тема keynote-виступу голови Оргкомітету, партнерки PR-Service та віцепрезидентки Української PR-Ліги Олени Дерев’янко. І це стало мейнстримом усього форуму: де шукати довіру, на що спиратись у турбулентному комунікаційному світі, що стане новими орієнтирами у сфері репутаційного менеджменту, де репутація вже не обгортка і не картинка, а остання валюта, яка працює та має цінність тоді, коли все інше стрімко змінюється та знецінюється.
У програмі PRNext’25 — понад 20 спікерів, серед яких були й міжнародні експерти, і топові представники українського корпоративного сектору, і зірки публічного простору. Вперше на форумі — два нових унікальних формати діалогів із гостями. Файрсайд-чат із Олексієм Сухановим — про те, як особиста репутація ведучого впливає на атмосферу, сприйняття та довіру. А одразу після нього — ексклюзивна розмова з Денисом Бігусом, у якій журналіст розслідувального проєкту Bihus.Info та ведуча ICTV Ахава Тесленко обговорили межу між журналістикою та маніпуляцією.
Міжнародний дискурс у програмі PRNext був представлений візіонерським виступом Іскрена Лілова (Ruepoint) про штучний інтелект у PR, а Бартон Поулсон (США) розкрив поведінкові патерни в LinkedIn.
Один із ключових акцентів PRNext цього року — панель «Індустріальна Україна: міф, реальність чи втрачений шанс», у якій зійшлися лідери традиційних і нових індустрій. Тут представники репутаційних команд «Метінвесту», «Інтерпайпу», Нової пошти, Athlon Aviaта «Нових Продуктів» дискутували про можливість нового індустріального прориву на основі інновацій — як бізнес моделює майбутнє та формує репутацію спільного бренда Made in Ukraine.
Інша надгостра тема — інфлюенсери й амбасадори. Панельна дискусія «Інфлюенсери, які продають ідеї» зібрала представників великих брендів — L'Oréal, Київстар, МХП — і популярних блогерів, серед яких Олександр Заліско, Андрій Галин і Тарас Нестеренко. У фокусі відвертої та місцями провокаційної розмови — про злети, факапи, порушення меж і нову відповідальність у співпраці брендів із публічними особистостями. Суперечливий досвід і лав-сторі брендів та інфлюенсерів — як зіркам не спалити репутацію одне одного.
Завершальним акордом PRNext’25 традиційно стала церемонія нагородження переможців ювілейного X Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» — найавторитетнішої в Україні професійної відзнаки у сфері репутаційного менеджменту. Результати рейтингу щорічно фіксують і відзначають динамічні якісні зрушення, професійну системність команд і зрілість репутаційної роботи українських компаній. Вручення нагород — традиційний момент визнання для PR-команд і топменеджменту та власників компаній, які демонструють стратегічний підхід до побудови довіри.
Міжнародний форум PRNext — це неприбутковий професійний захід, що реалізується завдяки внескам учасників і підтримці партнерів, котрі поділяють його цінності. Саме вони допомагають зробити можливою зустріч тих, хто задає стандарти комунікаційної індустрії. Цьогоріч подію підтримали «Метінвест» як генеральний партнер, ПУМБ як фінансовий, Нова пошта як логістичний, МХП як аграрний, а також Корпорація АТБ, міжнародна компанія Henkel, компанія БКК, Фабрика каталогів Printstore, видавництва «Саміт-книга» і КСД, «Моршинська» і JackDaniel’s. Інформаційні партнери — Forbes Brandvoice, MMR, DELO.ua, WoMo, «Медійний холдинг Апостроф », РБК Україна, УНН, Mind.ua, «Мінфін», OBOZ.ua, Юридична практика, Перший бізнесовий.