RU  UA  EN

Четвер, 25 квітня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

25 квітня

24 квітня

Всі новини

У Путіна запропонували створити систему обліку інтернет-користувачів

Російські чиновники обговорюють ідею створення єдиної державної системи, яка вела б облік переглядів контенту і показів реклами в інтернеті.

Про це повідомляють "Ведомости" з посиланням на джерела. За словами співрозмовників видання, вони вже консультувалися з цього питання з декількома великими медіакомпанії. Цю інформацію газеті підтвердили співробітники трьох організацій.

Концепція системи знаходиться на стадії обговорення - на цей рахунок є різні ідеї, уточнили джерела "Ведомостей". Як аналогів вони привели методику вимірювання телевізійної аудиторії, а також державну систему обліку кінобілетів.

Відзначається, що інтернет-майданчики неохоче надають інформацію про користувачів, оскільки чим більше у них власних даних, тим вигідніше надавати рекламні послуги. Крім цього компанії побоюються витоку відомостей про користувачів.

За словами заступника міністра зв'язку Росії Олексія Воліна, єдина система оцінки інтернет-аудиторії потрібна і рекламодавцям, і виробникам контенту, "це необхідна умова розвитку індустрії". Глава Роскомнадзора Олександр Жаров зазначив, що рекламодавці страждають через те, що інтернет-майданчики надають розрізнені дані, які складно перевірити. Він додав, що інформація про інтернет-користувачів слабо співвідноситься з даними про телеглядачів, що заважає розвитку індустрії.

Майбутня система може використовуватися насамперед для обліку показів російського відеоконтенту, особливо серіалів і різних шоу, відзначає видання. Збором інформації за даними "Ведомостей" буде займатися Mediascope. Генеральний директор організації Руслан Тагієв цю інформацію не прокоментував.

Як повідомляв "Апостроф", в Росії хочуть запустити систему оплати товарів і послуг в магазинах по зображенню особи.