Населення від південно-східних районів України до Росії та інших країн території СНД має потребу в якісному телевізійному контенті, який би мав антикремлівську спрямованість і подавав би інформацію максимально об'єктивно. Саме в цій ніші, для свідомої аудиторії може працювати телеканал Апостроф TV.
Про це сказав засновник інтернет-видання "Апостроф", телеканалу "Апостроф TV", дипломат, екс-директор департаменту європейської інтеграції секретаріату Кабінету міністрів України та головний радник Міжнародного центру перспективних досліджень Василь Філіпчук в інтерв'ю "Укрінформу".
"Сайт Апостроф мав базову версію російською, бо у 2014 році ми визначили, що нашою аудиторією буде найбільш уразливий до російської пропаганди південно-східний регіон. Ми йому давали інформацію російською, але в антиросійському тоні. Одними з перших відчинили двері для російської опозиції і завдяки цьому зайняли нішу ще й в РФ. Інший відомий український сайт з нашого сегменту ринку, який вирішив закрити російськомовну версію, відразу втратив 70% трафіку. Якщо ти бізнес, а не піар-проєкт олігарха, втрата навіть 10% трафіка - це аврал, а 70% - повна катастрофа. Російська мова має свою аудиторію - 40-60% населення України, плюс колишня територія СРСР", - зазначив він.
За словами дипломата, попит на український медіа-продукт у країнах пострадянського простору не зникав.
"Є велика частина людей в Україні, які хочуть його (український телеканал антикремлівської спрямованості – ред.) дивитися, а ще величезний ринок Росії і колишніх радянських республік, охоплених путінською пропагандою. Там теж із задоволенням слухали б щось альтернативне", - додав Василь Філіпчук.