RU  UA  EN

Вівторок, 5 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 44.35
НБУ:USD  41.00
Бізнес

Новини

5 листопада

4 листопада

Всі новини

У ДП "МПІУ" відповіли на публікації каналу "Залізний нардеп"

Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" надало відповідь на публікації на Telegram-каналі "Залізний нардеп" народного депутата Ярослава Железняка.

Про це йдеться у заяві ДП "МПІУ" до редакції "Апострофа".

Так, "МПІУ" стверджує, що дані про те, що з початку 2024 року "сума 10 контрактів для створення контенту марафону "Єдині новини" та FREEDOM" становить 790 млн грн", не відповідає дійсності: "Загальна вартість договорів, які ДП "МПІУ" уклало в 2024 році на виробництво контенту для цілодобового інформаційного марафону "Єдині новини #UAразом" та інформаційного марафону "FREEДОМ", становить 737 999 818,75 грн, з них: 593 635 151,96 грн контент для марафону "Єдині новини #UAразом"; 144 364 666,79 грн контент для марафону "FREEДОМ".

У паспорті Міністерства культури та інформаційної політики на 2024 на виробництво інформаційних марафонів медіа-групами заплановано бюджетне фінансування у сумі 738 млн грн. Йдеться про фінансування, заплановане протягом 2024 року на "Єдині новини #UAразом" та "FREEДОМ".

"Є неточною інформація не лише про загальну вартість договорів, укладених ДП "МПІУ", а й про те, що це кошти, які менше ніж за півроку "вже пішли на "Єдиний марафон", - зазначили у "МПІУ".

Неточною у "МПІУ" назвали інформацію, що підприємство "замовило контент для Єдиного марафону на 20,78 млн грн". 18 червня 2024 ДП "МПІУ" уклало договір 177/1806/24 з ТОВ "СЛМ Новини" на виробництво контенту для марафону "Єдині новини #UAразом" на 20 782 346,58 грн, однак він не збільшує суму договорів з ТОВ "СЛМ Новини" на виробництво контенту для марафону та суму витрат на марафон, оскільки попередній договір № 98/0803/24 від 8.03.24 було зменшено на 20 782 370,15 грн, про що було укладено додаткову угоду №1 від 07.06.2024. Інформація про ці договори та зміни до них відображена в Prozorro.

Хибним у "МПІУ" назвали твердження, що "по 80 млн грн зливають на контракт, а там вже і серіали і розважальні програми". "МПІУ" зазначає, що у 2023 за підтримки держави було знято пакет серіалів, фільмів, документальних проектів і в грудні 2023 "МПІУ" запросило до співпраці потенційних трансляторів та дистриб'юторів - телеканали, діджитал-платформи, дистриб'юторів. Від початку 2024 відбулась прем'єра більшої частини цих серіалів та фільмів.

Також у публікаціях є твердження, що російськомовний телеканал "FREEДОМ" є замовником серіалів, яке у "МПІУ" назвали таким, що не відповідає дійсності. Контент знято на замовлення "МПІУ", до складу якого входять 6 брендів: "Дім", "FREEДОМ" (раніше UATV), який мовить за межами України і орієнтований на російськомовну іноземну аудиторію; YouTube-канали UATV.English, UATV.Arabic, UATV.Español; англомовна платформа The Gaze.

"Ототожнення будь-якого з цих медіа-брендів з усією системою іномовлення є помилковим і надає викривлену інформацію про склад та структуру ДП "МПІУ", - зазначили у "МПІУ".

ДП "МПІУ" зазначає, що відкрите до діалогу з суспільством, експертним середовищем, народними депутатами, медійниками.