RU  UA  EN

Пʼятниця, 26 квітня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.35
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

26 квітня

Всі новини

"Укрзалізницю" звинуватили у спробах дискримінувати промисловців

Представники промислових підприємств гірничо-металургійної галузі звинувачують ПАТ "Укрзалізниця" в дискримінації, вказуючи на можливу корупцію при розподілі вагонів.

Про це йшлося у сюжеті телеканалу 24.

Автор підкреслив, що "Укрзалізниця" не надає промисловим підприємствам гірничо-металургійної галузі необхідної кількості вантажних вагонів, що стає причиною зриву термінів поставок продукції споживачам. Це завдає колосальної шкоди підприємствам, які є базовими галузями національної промисловості.

При цьому вказується, що така практика викликана присутністю корупції.

"Деякі вантажовідправників, зазвичай це невеликі компанії, дозволяють собі домовлятися за гроші. Кожен вагон оцінюючи від тисячі до півтори тисячі гривень, і навіть вище. Підприємства гірничо-металургійного комплексу – це великі компанії. Вони не можуть дозволяти собі діяти такими методами. Тому, на жаль, "Укрзалізниця" забезпечує вагонами за залишковим принципом. Це одна з корупційних схем "Укрзалізниці", яка годує досить велику кількість людей", – заявив президент об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

Фахівці підрахували, що на корупційних схемах у перерозподілі вагонів залізничні чиновники заробляють близько мільярда гривень на рік.

У той же час брак вагонів може призвести до скорочення виробництва, що в свою чергу зменшить податкові надходження в бюджет і призведе до зростання рівня безробіття.

"У минулому році було точно відомо, що тільки в силу того, що вчасно не були поставлені вагони, Україна не змогла експортувати на сотні мільйонів доларів або мільярд доларів додатково продукції просто тому, що фізично не могла цього зробити. На сьогоднішній момент ми маємо відверту корупційну ситуацію в "Укрзалізниці". І вона буде залишатися такою, поки там не пройдуть реформи", – повідомив економічний експерт Борис Кушнірук.

Представники гірничо-металургійної галузі вже звернулися до прем'єр-міністра країни Володимира Гройсмана з листом, щоб не допустити подальшого зловживання у розподілі вантажних вагонів, зазначає автор.