RU  UA  EN

Вівторок, 23 квітня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.85
НБУ:USD  39.25
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

23 квітня

Всі новини

Розкрита спроба продати Укрзалізниці застарілу продукцію

Останнім часом стали з'являтися повідомлення про те, що на бізнес партнерство з Укрзалізницею претендує ТОВ "АТ Механіка". В основному через ініціативу самої Механіки та її кураторів у Міністерстві інфраструктури України. Лобі достатньо сильне, адже не за кожним встане на захист сам міністр інфраструктури Володимир Омелян. Про це пише "Антикор".

У матеріалі наголошується, що "АТ Механіка" пропонують постачати для потреб Укрзалізниці скріплення залізничні зразка 1990-х під назвою КПП-1.

Впровадження нових конструкцій безпідкладочних скріплень пружного типу на українських залізницях дійсно почалося в кінці 1990-х років за висновком польських скріплень типу СБ-3. У той же час з'явилася вітчизняна модифікація цього скріплення типу КПП-1 виробництва ТОВ "АТ Механіка". З часом, вчені і практики Укрзалізниці встановили, що модернізований варіант польського скріплення під назвою КПП-1 має практично ті ж недоліки, що і РБ-3. У 2010 році в УЗ визнали, що вибір конструкції скріплень типу СБ-3 і КПП-1 для вітчизняних залізниць був помилковим. Хоча довести свою правоту при злочинній владі було неможливо, пише видання.

Після Революції гідності продукцію ТОВ "АТ Механіка" перестали закуповувати, тому що зник адміністративний тиск, а публічні торги перейшли в прозору площину. Ринок продажу став доступнішим для кращих пропозицій.

До того ж, технічні умови на продукцію "Механіки", за рішенням суду втратили чинність. У Службі колії Укрзалізниці перестали замовляти КПП-1 і припинили погоджувати будь-які зміни в технічні умови. Як встановили раніше, ці скріплення просто не годяться для використання в надважких умовах національних залізниць.

Після чергової невдалої спроби продати застарілу продукцію підприємство звернулося зі скаргою в Антимонопольний комітет.

На засіданнях колегії АМКУ 21-22.11.2017 року директор скаржника Віталій Руденко і адвокат Дмитро Руденко заявляли, що технічні умови і зміни до них не повинні бути погоджені з замовником. Що державні стандарти Дсту давно опинилися поза законом.

Також наголошується, що представники "Механіки" хотіли переконати членів колегії АМКУ в тому, що на дешевий товар немає потреби виготовляти і погоджувати з замовником документацію. Тим самим, хотіли приховати чи не найголовніше.

При цьому Антимонопольний комітет рішенням від 22.11.2017 по справі № UA-2017-09-18-002319-c.a3, АМКУ фактичну поставив крапку всім сперечання і численних маніпуляцій Механіки навколо їх продукції, зазначивши наступне.

Особливу увагу варто приділити на цифри в кінці ":2014".

Виявилося, що продукція "Механіки" дешева тому, що із 2013 року нікому не потрібна. Вона втратила актуальність для єдиного замовника.

Подібне рішення було прийняте Антимонопольним комітетом та за скаргою № UA-2017-09-15-000999-a.b4 від 1 грудня 2017.

Таким чином спроба ТОВ "АТ Механіка" продати застарілу продукцію провалилася незважаючи на тиск з боку заангажованих ЗМІ та лобіювання через чиновників Міністерства інфраструктури України, резюмує видання.

Версія для друку
Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter
Розділ: БізнесТранспорт
Теги: