RU  UA

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00

Новини

21 листопада

20 листопада

19 листопада

Всі новини

На Україну може чекати дефіцит бензину: озвучено терміни та прогноз

У період з березня до квітня 2023 року в Україні може знову з'явитися дефіцит пального, але катастрофічної ситуації не прогнозується.

Таким прогнозом поділився експерт ТОВ "Консалтингова група А-95" Сергій Куюн.

Читайте також: Взимку можна витрачати менше бензину: головні помилки водіїв у холодну пору року

Він попередив про те, що найближчим часом ситуація на ринку буде турбулентною: світовий ринок через повномасштабне вторгнення РФ в Україну трансформувався так, як ніколи раніше.

Європейські країни поступово відмовляються від російських нафтопродуктів, тому у перші місяці після введення ембарго можуть виникнути труднощі з новими постачаннями.

Куюн зазначає, що оперативні січневі постачання дуже великі, тому ми накопичуємо пальне. Цим займаються і в країнах ЄС, закуповуючи, поки це не заборонено, і російське паливо.

"При цьому січень і лютий – місяці мінімального споживання, ми їх пройдемо, я впевнений, взагалі без будь-яких проблем. А ось у березні, коли ці запаси почнуть вичерпуватися і потрібно буде нові постачання робити, чи постачання прийдуть, чи всі вони прийдуть, чи вчасно вони прийдуть, і якою буде їхня ціна? Ось тут уже буде найбільше питань. Думаю, це вже буде ближче до квітня, якісь події розпочнуться", – попередив він.

Експерт також попереджає про те, що в деяких регіонах спостерігатиметься нестача пального, але дефіцит не буде критичним. Ситуація, яка спостерігалася на початку російського вторгнення, повторитися вже не має.

Він переконаний, що Європа обов'язково закупить собі дизпаливо, навіть якщо цього року доведеться заплатити більше, ніж раніше:

"... І вони це довели на прикладі ринку з природним газом, у якому залежність від Росії колосальна. Так, вони змогли цей дефіцитний ресурс замістити повністю. Я впевнений, що вони дадуть просто більше грошей, це буде трохи дорожче, ну можливо, на 10% дорожче, наприклад, за рахунок фрахту, тому що дуже далеко везти. Але я не вірю, що заправки просто стоятимуть", - заявив Куюн.

Нагадаємо, раніше "Апостроф" також розповідав про те, чому знизилися ціни на пальне в Україні.