Українцям нагадали про особливості чинного законодавства та пояснили, як поскаржитися на неякісно надані комунальні послуги.
Про це інформує пресцентр Держпродспоживслужби.
Чинне законодавство передбачає, що побутові споживачі можуть скласти акт-претензію у випадку, якщо їм надали комунальні послуги поганої якості. Громадянам необхідно задокументувати порушення і виставити претензію за неякісно надані послуги.
Читайте також: Постачальники назвали річні тарифи на газ: кому доведеться платити по 10 гривень
Для того, аби поскаржитися на неякісні комунальні послуги, необхідно:
- зафіксувати обставини, до яких призвело ненадання або неякісне надання комунальних послуг (якщо це затоплення, псування майна - вам необхідно зафільмувати пошкоджену техніку, меблі, стіни тощо);
- письмово звернутися до надавача послуг і проінформувати його про порушення (експерти радять надсилати рекомендований лист з повідомленням про вручення або особисто, запросивши в канцелярії відмітку про отримання на вашій копії).
Перевірка, як передбачено чинним законодавством, відбувається наступним чином:
- виконавець комунальної послуги або управитель багатоквартирного будинку зобов’язані прибути на виклик споживача у строки, які визначені в договорі про надання відповідних послуг, але не пізніше ніж протягом доби з моменту отримання претензії споживача;
- за результатами перевірки складається акт-претензія у двох примірниках.
У випадку, якщо позивач та надавач комунальної послуги не дійшли згоди, акт-претензія підписується із зауваженнями, які є його невід’ємною частиною. Результати перевірки якості надання послуг, яка проводиться за викликом споживача, можуть бути оскаржені у суді.
Раніше ми розповідали, що українцям перепишуть тарифи за комуналку.
Вас може зацікавити:
В Україні з червня збільшиться комуналка: на скільки "виросте" платіжка
У Раді виправдовуються, чому треба підвищити тариф на світло під час війни
Ціни на комуналку зміняться: за що українці платитимуть більше