Українці скаржаться на блокування рахунків у "ПриватБанку". У фінустанові пояснюють, що діють відповідно до умов та правил.
Про це повідомляє "Апостроф", посилаючись на повідомлення на сайті Мinfin.
Клієнт банку розповів, що за кілька переказів на близько 1 тисячу доларів йому заморизили всі рахунки. Він звертався у відділення, але там нічим не змогли допомогти: ані закрити рахунок, ані забрати кошти - неможливо.
"Хто зберігає гроші в ПриватБанку - рекомендую звідти негайно забирати і переводити в інші банки. Це жах, а не банк. Такого треба ще пошукати. За декілька переказів близько на 1000 доларів заморизили абсолютно всі рахунки, не можливо зняти власні кошти. Вже місяць ніхто не може назвати причину. Лише пишуть "відповідно умов ваше обслуговування призупинено. Регламент до 180 днів", - поскаржився він.
Він зауважив, що всі необхідні документи-підтвердження коштів, які вимагав банк, було надано. Мовляв, співпробітниця гарячої лінії заявила, що проблему вирішено, хоча це не так.
"Вже близько місяця сиджу без грошей... Мої гроші Приватбанк просто вкрав", - додав клієнт банку.
У відповіді під скаргою представники "Приватбанку" написали, що банк діяв відповідно до умов і правил 1.1.3.2.7. Фінустанова має право призупиняти обслуговування клієнтів та обмежувати доступ до програмних комплексів у разі виникнення підозр щодо можливих незаконних операцій із платіжним інструментом. Фахівці надали цьому клієнтові вичерпну інформацію.
Раніше ми писали, що ПриватБанк блокує картки бійців ЗСУ з пропискою у Донецькій та Луганській областях.