У Київській міській державній адміністрації говорять, що найближчим часом планують звільнити Київ від застарілих маршруток малої місткості. Для цього посилилися вимоги для перевізників – перший конкурс із новими вимогами пройшов у червні 2021 року.
"Апостроф" з'ясовував, які зміни плануються та яким буде місто без цього виду транспорту.
Заступник голови КМДА Костянтин Усов заявив, що у червні минулого року через невідповідність вимогам конкурсний комітет та Департамент транспортної інфраструктури ухвалили безпрецедентне рішення про недопущення до конкурсу 22 пропозицій із 35. Серед основних причин недопуску – порушення законодавства при підготовці пакетів документів, що вказує на те, що перевізник подав транспорт, який не відповідає нормам, встановленим як стандарт.
Наступний конкурс відбувся 10 грудня 2021 року. І до перевізників висунули ще більш жорсткі вимоги:
- пасажиромісткість від 60 місць;
- екологічний стандарт Євро-5;
- відсутність шумового та візуального забруднення;
- водій мусить бути одягнений в уніформу та спілкуватися державною мовою;
- салон має відповідати інклюзивності;
- у салоні на видному місці має бути інформація про перевізника та контакти для звернення громадян;
- у салоні мають бути датчики підрахунку пасажиропотоку, а також чотири відеокамери спостереження з високою чіткістю зображення.
Тим не менш, більшість із цих вимог для перевізників виявилися "непосильною ношею", через що на конкурс подали рекордно малу кількість заявок.
Детальніше читайте в матеріалі "Апострофа": Київ без маршруток: як прибрати "іржаві корита" та не залишитися без транспорту.