У Київській міській державній адміністрації говорять, що найближчим часом планують звільнити Київ від застарілих маршруток малої місткості. Для цього посилилися вимоги для перевізників – перший конкурс із новими вимогами пройшов у червні 2021 року.

"Апостроф" з'ясовував, які зміни плануються та яким буде місто без цього виду транспорту.

Заступник голови КМДА Костянтин Усов заявив, що у червні минулого року через невідповідність вимогам конкурсний комітет та Департамент транспортної інфраструктури ухвалили безпрецедентне рішення про недопущення до конкурсу 22 пропозицій із 35. Серед основних причин недопуску – порушення законодавства при підготовці пакетів документів, що вказує на те, що перевізник подав транспорт, який не відповідає нормам, встановленим як стандарт.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Наступний конкурс відбувся 10 грудня 2021 року. І до перевізників висунули ще більш жорсткі вимоги:

  • пасажиромісткість від 60 місць;
  • екологічний стандарт Євро-5;
  • відсутність шумового та візуального забруднення;
  • водій мусить бути одягнений в уніформу та спілкуватися державною мовою;
  • салон має відповідати інклюзивності;
  • у салоні на видному місці має бути інформація про перевізника та контакти для звернення громадян;
  • у салоні мають бути датчики підрахунку пасажиропотоку, а також чотири відеокамери спостереження з високою чіткістю зображення.

Тим не менш, більшість із цих вимог для перевізників виявилися "непосильною ношею", через що на конкурс подали рекордно малу кількість заявок.

Детальніше читайте в матеріалі "Апострофа": Київ без маршруток: як прибрати "іржаві корита" та не залишитися без транспорту.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА