RU  UA

Четвер, 9 травня
  • НБУ:USD 39.20
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.20
Місто

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

8 травня

Всі новини

Секретний пункт евакуації для партійної еліти: цікаві факти про забуту станцію київського метро, фото

На Сирецько-Печерській лінії київського метрополітену, між станціями "Лук'янівська" та "Дорогожичі", є недобудована станція, яка встигла обрости легендами. Одна з яких каже, що станцію будували як секретну для того, щоб у разі потреби евакуювати партійну школу при ЦК КПУ.

Історичні фото оприлюднені на Facebook-сторінці "Спрага: у Києві цікаво".

Читайте також: Унікальні розписи залишилися тільки на фото: як виглядав Успенський собор у Києві в день вибуху, фото

"Про недобудовану "Львівську браму" чули вже, мабуть, усі мешканці і не тільки Києва. Але на цій лінії є ще одна станція-недобудована. Її будівництво "заморожене" ще на початковому етапі і станції як такої нам не побачити взагалі, якщо тільки нова місцева влада не вирішить ефективно дане питання", - йдеться в повідомленні.

"Герцена" - станція Київського метрополітену, будівництво якої планувалося на Сирецько-Печерській лінії між станціями "Лук'янівська" та "Дорогожичі". Вихід зі станції планувався в історичній місцевості Загорівщини в районі перехрестя вулиць Герцена та Академіка Ромоданова. Проектна назва була обрана на честь письменника Олександра Герцена. На планах і схемах часто позначалася як "Загорівська" - за місцевістю свого будівництва.

"Будівництво станції почалось у середині 1990-х рр. Вона була спроектована пілонною. Вихід зі станції планувався поблизу Київського мотоциклетного заводу і Інституту міжнародних відносин(колишньої партійної школи ЦК КПУ). Однак, Київський мотоциклетний завод вже припиняв свою діяльність у тяжкі економічні 1990-ті рр., що, у свою чергу, зменшило кількість пасажирів у цьому районі. У зв’язку з цим, у цілях економії та прискорення будівництва лінії у строки, від будівництва було вирішено відмовитись”, - пише автор.

Зазначається, що на місці "Герцена" збудовано загальну тягово-знижувальну підстанцію, платформи-містки у перегінних тунелях та аварійний вихід на поверхню. На задньому дворі Інституту міжнародних відносин знаходиться станційний вентиляційний кіоск. Одна з легенд каже, що станцію будували як секретну для того, щоб у разі потреби евакуювати партійну школу при ЦК КПУ.

Раніше "Апостроф" розповідав, як виглядала Володимирська вулиця на початку XX століття.

  • Вас також може зацікавити:

Парадна брама стародавнього Києва: як виглядали Золоті ворота в 19 і 20 століттях

Не впізнати: як виглядав Андріївський узвіз у Києві у 1860-х роках, фото

Виникла з Іванівського шляху: архівні фото та вулиці Інститутської у Києві