RU  UA  EN

Четвер, 25 квітня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Політика

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

25 квітня

24 квітня

Всі новини

Найбільшого виробника курятини МХП намагаються очорнити фейк про дотації - експерт

Проти найбільшого виробника курятини, компанії "Миронівський хлібопродукт" масово поширюють фейки про дотації. Але ці фейки грають на користь його власника Юрія Косюка, вважає політолог Сергій Биков.

Таку думку висловив в Facebook політолог Сергій Биков.

"Великий бізнес в Україні ніколи не уникне інформаційних воєн. І це не завжди конкуренція, як правило, це ще й політика, тим більше, напередодні виборів. Кейс МХП Косюка в цьому плані - відмінний приклад для журналістів-початківців, технологів і політологів. Це той випадок, коли собаки гавкають, а караван іде. При чому не тільки йде, але і тримає удари своєю міццю, змушуючи опонентів опускатися до банальних "фейкометов". Віддати належне потрібно і команді Косюка, яка непомітно розставляє пастки для опонентів, куди ті самі нестримно рвуться", - написав Биков.

Як приклад він навів публікації ЗМІ про те, що Косюк нібито претендує на дотації за розведення волоського горіха і патисони.

"Днями в ЗМІ вийшла замітка - не називатимемо це новиною - про те, що компанія Косюка "Український волоський горіх" претендує на $ 1 млн дотацій за саджанці горіхів. Сьогодні практично те ж саме, але вже - про патисони. Так, тема дотацій однозначно близька і асоціюється з Косюком, але фейки довго не живуть. "Горіхові дотації" не прожили й кількох годин після поширення - інформацію блискавично спростувала сама компанія "Український волоський горіх". На патисони навіть зупинятися не буду. У сухому залишку, прорахунки опонентів зіграли тільки на руку Косюку і його караван знову попереду", - вважає експерт.

Версія для друку
Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter
Розділ: Політика
Теги: