RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Політика

Новини

21 листопада

Всі новини

Програш Медведчуку в Кривому Розі став "особистим Ватерлоо" Зеленського - експерт

Вибори мера Кривого Рогу - приклад того, як працюють сучасні політичні бренди.

Про це написав у Facebook політичний активіст і блогер Михайло Чаплига.

Як констатував Чаплига, результати мерських виборів у Кривому Розі показали, що за рахунок одного тільки імені Володимира Зеленського тепер вибори не виграєш.

"Приклад з виборами в Кривому Розі - це ще й історія про те, як працюють політичні бренди. Трохи більше року тому завдяки бренду Зеленського вибори міг виграти будь-який містер X з нульовою впізнаваністю і мінусовою харизмою. Але Кривий Ріг показав, що тепер є бренди сильніше, а на одному лише імені Зеленського вибори більше не виграєш", - зазначив активіст.

За словами Чаплига, програш в Кривому Розі став справжнім "Ватерлоо" для Зеленського і його партії, яких "розгромила "Опозиційна платформа - За життя" Віктора Медведчука.

"Справжнє Ватерлоо" для Зеленського - саме так в ефірі експерти охрестили те, що сталося в Кривому Розі, де партія Медведчука начисто "зробила" Слуг на їхньому полі з урахуванням фори, яка була у Слуг через зняття з виборів очевидного фаворита", - пояснив автор.

Чаплига прийшов до висновку, що особистий політичний бренд Віктора Медведчука виявився сильнішим і бренду Зеленського, і олігархів.

"А якщо дивитися більш системно, то виходить, що особистий бренд Медведчука виявився сильнішим, ніж особистий бренд Зеленського, який той намагався транслювати на Слуг і їх кандидата в рідному для себе місті. І сильніше, ніж гроші і медіаресурси Ахметова", - зробив висновок політичний активіст і блогер Михайло Чаплига.