Більше половини українців 64,5% заявили, що не готові "продати" свій голос ні за яких обставин. Водночас 12% опитаних готові це зробити менш ніж за 500 гривень.
Про це свідчать дані опитування Фонду "Демократичні ініціативи" імені Ілька Кучеріва спільно з Київським міжнародним інститутом соціології на замовлення громадянської мережі "ОПОРА".
Ще 6% заявили, що ціна їхнього голосу від 500 до 1000 гривень. Лише 3,4% опитаних сказали про суми від 1000 до 2000 гривень, а 1,3% готові продати свій голос за 2000-5000 гривень. Ще 3,5% сказали, що така сума має бути більшою за 5000 гривень.
Серед тих, хто потенційно готовий продати свій голос, більшість хотіла б проголосувати за того кандидата/партію, які й так подобаються, але й отримати за це гроші — 25%.
Ще 18% відповіли, що все залежить від конкретних обставин, а 13% готові продати голос, коли будуть впевнені, що це не призведе до проблем чи негативних наслідків для них особисто. Ще 8,5% не відмовилися б, якщо їх попросять про це люди, яким вони довіряють, а 6,3% — якщо їм запропонують справедливий розмір винагороди.
Як повідомляв "Апостроф", згідно з результатами іншого опитування, основним джерелом інформації про політичні події в Україні та світі для 38% опитаних віком від 14 до 18 років є блоги, соціальні мережі та форуми. Майже третина молодих українців взагалі не цікавляться політичними подіями в Україні і світі.