RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Політика

Новини

22 листопада

Всі новини

Українці зможуть скаржитися на товари і послуги через онлайн-платформу: що потрібно знати

В Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів анонсували запуск проекту Е-споживач, де українці зможуть поскаржитися онлайн на неякісні товари та послуги.

Про це йдеться в повідомленні Держпродспоживслужби на Урядовому порталі.

Окрім онлайн-платформи для подання електронної скарги, проект також передбачає створення відповідної служби підтримки споживачів.

Наразі звернутися до Держпродспоживслужби можна за цілодобовими телефонами: (044)-364-77-80; 050-230-04-28.

У 2020 році до Держпродспоживслужби надійшло понад 20,9 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв із питань захисту споживачів. Минулого року українцям повернули 10,2 млн грн за неякісні товари та надані послуги.

Як повідомляв "Апостроф", раніше в Україні запустили онлайн-калькулятор, який може визначити приблизний час у черзі на щеплення проти COVID-19. Калькулятор розробили інженер Валентин Туків і польський аспірант-математик Мацей Ковальський.