RU  UA  EN

Вівторок, 7 травня
  • НБУ:USD 39.20
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.20
Політика

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

7 травня

Всі новини

​Резніченко розповів про успіхи Дніпропетровщини у введенні сучасних технологій в опорних шкіл

Згідно рейтингу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Дніпропетровщина увійшла у число лідерів областей зі створення в опорних школах нового освітнього простору.

З відповідною заявою виступив голова Дніпропетровської обласної державної андміністраціі Валентин Резніченко.

За його словами, зараз комфортні та безпечні умови ДніпроОДА створює у майже 30 опорних школах регіону. «Їхні відмінні риси – яскраві енергозберігаючі фасади, новітнє оснащення, сучасні предметні кабінети, меблі-трансформери», - сказав губернатор.

Зокрема, новий освітній простір уже створено у Петриківській та Юр’ївській опорних школах. Продовжуються ремонтні роботи в Межівській школі, на фініші – у Солонянській. Мають набути нового виду опорні школи в Апостоловому, Божедарівці, Іларіоновому, Святовасилівці, Софіївці, Томаківці.

Проект «Новий освітній простір» – частина освітянської реформи «Нова українська школа». Це спільна ініціатива Мінрегіонбуду, Міністерства освіти і науки, а також влади на місцях. За даними Мінрегіонбуду, в Україні принципи нового освітнього простору впроваджують вже 115 шкіл. Крім Дніпропетровщини, активність демонструють Донецька, Житомирська, Рівненська області та місто Київ.

Основні принципи нового освітнього простору – мотивуюче середовище та креативний дизайн, зони для активного дозвілля, сучасне обладнання та програмне забезпечення, швидкісний Інтернет і Wi-Fi, енергоефективні технології, медіатеки, інклюзивно-ресурсні центри, безбар’єрний доступ.

«Децентралізація, ініційована президентом Петром Порошенком, – одна з найуспішніших реформ в Україні. Її позитивні результати відчуваються і у сфері освіти. В опорних школах Дніпропетровщини створюємо належні умови для навчання. Осучаснення – як ззовні, так і зсередини. Фасади змінюємо на яскраві й енергозберігаючі, класи забезпечуємо новим обладнанням, облаштовуємо пришкільну територію, будуємо спортивну інфраструктуру. Під час реконструкції враховуємо й потреби особливих дітей. Сучасна школа й новітні технології мають бути доступними кожній дитині», – зазначив Резніченко.