В Україні починається скандал навколо дорогого логотипу Євробачення-2017

Оприлюднена вартість логотипу Євробачення-2014 і спосіб його затвердження може привести до великого скандалу навколо пісенного конкурсу.

З документа, опублікованого на сайті системи держзакупівель Рrozorro стало відомо, що на тендер було виставлено лише одну роботу компанії "Група РЕ Дизайн", передає "24 канал".

Ціна логотипу Євробачення-2017 склала 420 тисяч гривень.

Викликає питання і те, що лого обрали і затвердили всього за 60 секунд. Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднили 22 грудня 2016 року о 22:42. А вже о 22:43 того ж дня стало відомо про намір укласти договір.

Нагадаємо, з 4 лютого в прямих ефірах на СТБ і UΛ: Перший за право представляти Україну на міжнародному пісенному конкурсі Євробачення-2017 змагатимуться 24 учасники.