Після того як BMW змінив свій аватар в Facebook, додавши в нього ЛГБТ+ кольори (всі кольори веселки), теж саме зробили Toyota і Mercedes-Benz.
Про це стало відомо з Facebook-сторінок автомобільних компаній.
Таким чином бренди вирішили підтримати так званий "Місяць гордості" ( "Місяць прайду"), під час якого по всьому світу проводять різні оффлайн і онлайн акції в підтримку ЛГБТ руху.
Mercedes-Benz підійшов до справи дуже оригінально. Крім свого логотипу, марка автомобіля розмістила фото лінійки популярного автомобіля Mercedes-Benz G-класу (в народі "кубик"), який пофарбували в кольори ЛГБТ-прапора.
Що ж стосується Toyota, бренд опублікував в Facebook спектр кольорів ЛГБТ-прапора і ретельно підібрав до кожного авто такої ж гами з власної лінійки і підписав "United by Pride".
До речі, BMW вже кілька років поспіль в соцмережах підтримує права сексменшин.
Як писав "Апостроф", анімаціонная студія Pixar випустила короткометражний мультфільм Out, його головним героєм став персонаж-гей. 22 травня стрічка вийшла на стрімінг-сервісі Disney+ і розповіла глядачам про хлопця на ім'я Грег, який не знає, як розповісти батькам про свою орієнтацію.