За рік витрати Philip Morris International Inc. на інноваційні розробки і дослідження R&D становили $465 млн, з них - 98% коштів були спрямовані на дослідження бездимної продукції.
Про це йдеться в першому Інтегрованому звіті компанії за 2019 рік.
"Всі ми у PMI розуміємо, що найкраще рішення, яке наша компанія може запропонувати суспільству - це заміна сигарет на менш шкідливі альтернативи. Це лежить в основі нашої корпоративної стратегії та наших пріоритетів у сфері сталого розвитку", - розповів Андре Каланцопулос, генеральний директор PMI.
Зокрема, як йдеться у звіті, від моменту анонсування місії кампанії - "світу без тютюнового диму" у 2016 році, PMI виключив з асортименту понад 600 найменувань сигарет по всьому світу і розширив портфель одиниць для систем нагрівання тютюну до понад 400 найменувань. Обсяг звичайної тютюнової продукції компанії скоротився до 732 млрд одиниць, у порівнянні з 845 млрд одиниць у 2016 році. Це частково зображує рівень переходу дорослих курців на бездимні продукти.
"PMI спрямовує ресурси на розробку, наукові дослідження та відповідальну комерціалізацію продуктів, у яких не існує продуктів горіння, що є причиною виникнення хворіб, пов’язаних з курінням. При правильній підтримці та стимулюванні суспільства, в багатьох країнах світу продажі сигарет можуть припинитися протягом 10-15 років", - йдеться у звіті.
За інформацією компанії, станом на кінець 2019 року, у світі налічувалося 9,7 млн користувачів, які відмовилися від сигарет і перейшли на продукт PMI - IQOS.
"Попри те, що переважну більшість продажів компанії становлять сигарети, PMI прагне повністю замінити їх продуктами, які виключають горіння, а саме такими, що нагрівають тютюн та випаровують аерозоль з нікотином. Така продукція є кращою альтернативою для здоров'я повнолітніх курців ніж продовження куріння сигарет", - переконані в PMI.
Philip Morris International - один з найбільших світових виробників тютюнових виробів. Випускає сигарети більш ніж на 40 фабриках, продає їх в 180 країнах. В Україні компанія працює понад 20 років. Виробляє продукцію на фабриці в Харківській області. У 2016 році Україна стала сьомим ринком, на якому Philip Morris запустив IQOS. Компанія — лідер в трансформації тютюнової індустрії для створення майбутнього без тютюнового диму.