Названо топ-10 задньопривідних спортивних автомобілів, про які мало хто знає: фото і характеристики

Експерти назвали 10 крутих спортивних автомобілів із заднім приводом, які користуються заслуженим визнанням, але залишилися маловідомими.

Про це пише hotcars.com.

Matra Murena

Matra Murena була блискучим спортивним автомобілем, спочатку розробленим в 1970-х роках як Bagheera. Murena була оновленою моделлю, представленої в 1980 році, і мала досить звичайний 2,2-літровий двигун середньої установки. Matra були першим брендом, яка вибудувала серійний автомобіль із середнім розташуванням двигуна.

Tommykaira ZZ

Цей маленький японський автомобіль схожий на ще більш легкий і швидкий Lotus Elise. При вазі всього 1433 фунта він був оснащений 2,0-літровим двигуном Nissan I4, яка проводила 190 к.с. ZZ здатний розганятися до 100 за 4,0 секунди і розвивати максимальну швидкість 150 миль на годину.

Bristol Blenheim

Більшість моделей Bristol залишалися у виробництві протягом десятиліть і мало оновлювалися протягом всього терміну служби. Bristol Blenheim був модифікацією 603-го, представленого в 1976 році. З 5,9-літровим двигуном Chrysler V8 виробництво Blenheim тривало до 2011 року. Це був британський маслкар з заднім приводом, який пропонував неймовірний рівень розкоші і вишуканості.

Bitter SC

Bitter SC заснований на скромному Opel Senator і представляв собою стильне німецьке спортивне купе, представлене в 1979 році. Пропонувалося два двигуна. 3,0-літровий I6 не володів характеристиками, відповідними зовнішньому вигляду купе. Варіант 3,9-літрового двигуна I6 володів більшою продуктивністю і в цілому був краще.

Marcos Mantis

Mantis був представлений в 1997 році і вироблений в дуже невеликих кількостях. Фактично, був випущений всього 51 екземпляр. Використовуючи 4,6-літровий двигун V8 від Ford, Mantis в стандартній комплектації видавав 350 к.с. Була запропонована модель GT з нагнітачем Vortech, потужність якого збільшилася до 500 л.с.

Isuzu Piazza

Перші Isuzu Piazza були особливо хорошими автомобілями. Їм не вистачало витонченості в управлінні, щоб дозволити водієві отримати максимум задоволення від 150 к.с., пропонованих 2,0-літровим турбомотором. Після того, як Lotus розробив керованість для більш пізніх моделей, Piazza стала зручнішою машиною для водіння. Ці пізніші автомобілі як і раніше відомі своєю керованістю і є популярними сучасними класичними спортивними автомобілями.

Vauxhall XV220 Turbo

Заснований на культовому Lotus Elise, Vauxhall VX220 Turbo чомусь не має такої популярності, як Elise. Проте, у нього був, можливо, кращий двигун: 2,2-літровий двигун з турбонаддувом потужністю 197 к.с. в автомобілі, який важить менше 2000 фунтів.

Noble M12-GTO

Мотор автомобіля видає більше 300 к.с. в стандартній комплектації і більше 400 к.с. в моделі M400 і має велику потужність. Вважається, що водій Noble M12-GTO відчуває досвід управління одного з кращих з коли-небудь створених автомобілів. Вага в 23 307 фунтів зробив його шалено швидким як в прискоренні, так і в управлінні.

Alpine A610

Alpine зробила один з кращих автомобілів із заднім приводом в управлінні всіх часів. A610 може стати конкурентом Porsche 911 за свої гроші з встановленим ззаду 3,0-літровим V6. В автомобілі використовувалися панелі кузова зі скловолокна для зниження ваги і відмінної керованості.

Maserati Shamal

Maserati BiTurbo - відомий спортивний автомобіль класу люкс. Представлений в 1981 році, він був розроблений, щоб конкурувати з BMW 3-ї серії. Однак Shamal - набагато більш рідкісний автомобіль, було випущено всього 369 екземплярів. Маючи 3,2-літровий двигун V8, Shamal виробляв 326 к.с. і став флагманським спортивним автомобілем Maserati. З доданою активною підвіскою Shamal управлявся так само добре, як і прискорювався.

Раніше "Апостроф" писав про кращі бюджетні автомобілі за сукупністю споживчих якостей: місткість, оснащеність, практичність.