RU  UA  EN

Понеділок, 23 грудня
  • НБУ:USD 41.55
  • НБУ:EUR 43.25
НБУ:USD  41.55
Суспільство

Новини

22 грудня

Всі новини

Як полірувати авто в домашніх умовах: головні правила і поради фахівців

Полірування автомобіля можна здійснити своїми руками, але при цьому важливо пам'ятати про правила проведення робіт.

"Апостроф" нагадує, як правильно провести цю роботу, не звертаючись в автосервіс.

Підготовка до полірування

Попередньо авто слід підготувати, видаливши з його поверхні бруд, бітум і жир. Потім - оцінити стан транспортного засобу. Якщо серйозні пошкодження відсутні, досить виконати захисну шліфування. Глибоку проводять, коли на кузові авто є легко помітні дефекти.

Якщо на кузові виявлено відколи, їх спочатку необхідно усунути, а після фарбування залити лаком і зрівняти горбик, що утворився, з поверхнею корпусу.

Залежно від ступеня пошкодження кузова, необхідно вибрати, якою пастою полірувати машину. В якості першого шару вибирають полірування високого або середнього ступеня абразивності. Експерти радять застосовувати пасти виробництва Koch і Rupes, в складі яких мала кількість силікону, що дозволяє бачити результат впливу відразу.

Процес полірування

Процес полірування передбачає такі етапи:

1. Нанести пасту на диск.

2. Не включаючи полірувальну машинку, розмазати засіб по кузову.

3. Не відриваючи диск від поверхні кузова, включити пристрій на 2 тисячі обертів.

4. Круговими рухами пройтися по поверхні автомобіля.

5. Видалити пасту, що залишилася на кузові, м'якою ганчіркою.

Фахівці радять не затримуватися на місці більше 3 секунд і проводити полірування поступово на невеликих ділянках.

Після закінчення робіт протерти кузов антисиліконом без зміни диска.

Другий етап полірування полягає у видаленні дефектів м'якшою пастою і диском. Дії відповідають попереднього етапу, тільки виконувати їх потрібно на великих швидкостях. Буде потрібно збільшити обороти до 3-4 тис. обертів на хвилину.

Третій, завершальний етап шліфування здійснюється без полірувальної машинки. На м'яку ганчірку необхідно нанести фінішну пасту і круговими рухами протерти кузов автомобіля.

Правила полірування

  • Не полірувати ребра. На них наноситься мало лаку, тому можна їх обробляти тільки з боків, але не в лоб.
  • Не забивати щілини. Велика кількість пасти зашкодить диску. Він буде кришитися і швидко прийде в непридатність. Затирка оперативно остигає, тому її важко потім відмити.
  • Не "перестрибувати" під час полірування з однієї деталі автомобіля на іншу. Здійснювати роботу поступово, щоб не забути, яка частина авто вже відполірована.
  • Не "зависати" на одній ділянці. Якщо досвід відсутній, то краще попрацювати машинкою на одній ділянці кілька разів.
  • Не забувати заклеювати деталі з пластика маскувальною стрічкою. Полірувальний диск обертається швидко. Якщо ним зачепити пластик, то на ньому залишиться біла пляма від опіку. На непофарбованій деталі його нічим не усунути.
  • Не зачіпати підкладкою диска торці. Вона складається із пластику й, стикаючись із захисним лаком, призведе до непоправних наслідків. Особливо це стосується торців деталей.
  • Не перевіряти результат з включеною полірувальної машинкою. Обов'язково дивитися в ту сторону, куди направляється диск. В іншому випадку красивий відполірований слід можна зіпсувати.

Як повідомляв "Апостроф", американські експерти з продажу автомобілів визначили десятку кращих автомобілів, які були у використанні та вартість яких не перевищує 12 тисяч доларів - втричі менша за ціну нової машини.