Полірування автомобіля можна здійснити своїми руками, але при цьому важливо пам'ятати про правила проведення робіт.
"Апостроф" нагадує, як правильно провести цю роботу, не звертаючись в автосервіс.
Підготовка до полірування
Попередньо авто слід підготувати, видаливши з його поверхні бруд, бітум і жир. Потім - оцінити стан транспортного засобу. Якщо серйозні пошкодження відсутні, досить виконати захисну шліфування. Глибоку проводять, коли на кузові авто є легко помітні дефекти.
Якщо на кузові виявлено відколи, їх спочатку необхідно усунути, а після фарбування залити лаком і зрівняти горбик, що утворився, з поверхнею корпусу.
Залежно від ступеня пошкодження кузова, необхідно вибрати, якою пастою полірувати машину. В якості першого шару вибирають полірування високого або середнього ступеня абразивності. Експерти радять застосовувати пасти виробництва Koch і Rupes, в складі яких мала кількість силікону, що дозволяє бачити результат впливу відразу.
Процес полірування
Процес полірування передбачає такі етапи:
1. Нанести пасту на диск.
2. Не включаючи полірувальну машинку, розмазати засіб по кузову.
3. Не відриваючи диск від поверхні кузова, включити пристрій на 2 тисячі обертів.
4. Круговими рухами пройтися по поверхні автомобіля.
5. Видалити пасту, що залишилася на кузові, м'якою ганчіркою.
Фахівці радять не затримуватися на місці більше 3 секунд і проводити полірування поступово на невеликих ділянках.
Після закінчення робіт протерти кузов антисиліконом без зміни диска.
Другий етап полірування полягає у видаленні дефектів м'якшою пастою і диском. Дії відповідають попереднього етапу, тільки виконувати їх потрібно на великих швидкостях. Буде потрібно збільшити обороти до 3-4 тис. обертів на хвилину.
Третій, завершальний етап шліфування здійснюється без полірувальної машинки. На м'яку ганчірку необхідно нанести фінішну пасту і круговими рухами протерти кузов автомобіля.
Правила полірування
- Не полірувати ребра. На них наноситься мало лаку, тому можна їх обробляти тільки з боків, але не в лоб.
- Не забивати щілини. Велика кількість пасти зашкодить диску. Він буде кришитися і швидко прийде в непридатність. Затирка оперативно остигає, тому її важко потім відмити.
- Не "перестрибувати" під час полірування з однієї деталі автомобіля на іншу. Здійснювати роботу поступово, щоб не забути, яка частина авто вже відполірована.
- Не "зависати" на одній ділянці. Якщо досвід відсутній, то краще попрацювати машинкою на одній ділянці кілька разів.
- Не забувати заклеювати деталі з пластика маскувальною стрічкою. Полірувальний диск обертається швидко. Якщо ним зачепити пластик, то на ньому залишиться біла пляма від опіку. На непофарбованій деталі його нічим не усунути.
- Не зачіпати підкладкою диска торці. Вона складається із пластику й, стикаючись із захисним лаком, призведе до непоправних наслідків. Особливо це стосується торців деталей.
- Не перевіряти результат з включеною полірувальної машинкою. Обов'язково дивитися в ту сторону, куди направляється диск. В іншому випадку красивий відполірований слід можна зіпсувати.
Як повідомляв "Апостроф", американські експерти з продажу автомобілів визначили десятку кращих автомобілів, які були у використанні та вартість яких не перевищує 12 тисяч доларів - втричі менша за ціну нової машини.