RU  UA  EN

Субота, 23 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.00
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

22 листопада

Всі новини

Чому діти захоплюються "смертельними іграми": психолог назвала головні причини

Діти і підлітки захоплюються "смертельними іграми" з різних причин, однією з яких може стати надмірна увага до цієї теми з боку дорослих.

Про це в ефірі Апостроф Live на Апостроф TV розповіла дитячий і підлітковий психолог Аліна Касілова.

"Наприклад, трапився поодинокий випадок, але насправді на дітей дуже сильно впливає це обговорення поруч з ними. Коли батьки починають масово говорити про це, коли вчителі в школах на кожному уроці кажуть: подивіться, не робіть так. Буває таке, що частина дітей нібито провокує - спеціально це зроблю, бо кажуть не робити. Комусь це цікаво. Звичайно, на це впливають і соцмережі, бо діти та підлітки самі переписуються про ці випадки. Це дійсно може бути якась внутрішня потреба. Якщо казати про, наприклад, суїцидальну поведінку, то там також є декілька рівнів. У кожній ситуації причина може бути своя, але найбільше, як на мене, впливає те, що зараз цьому надають великого розголосу", - зазначила психолог.

Вона додала, що в підлітковому віці також може бути багато причин, так як це найбільш кризовий період в житті.

"Підключається та фізіологія, гормональний фон, зміни в особистості дитини. Може спровокувати навіть якесь не таке слово з боку батьків чи однолітків. До речі, я нещодавно читала дослідження про те, що, на жаль, найбільше в такі ситуації потрапляють діти, які у школах вважаються відмінниками, у яких просто на всі сто поведінка, і батьки ніби спілкуються. Але через те, що вони більш закриті та менш емоційні найчастіше, то відбувається так, що вони тримають це в собі дуже довго. На жаль, підліткова депресія зовсім інша. Дитина може посміхатися та бути щасливою, але всередині себе відчувати цю безмотиваційність та взагалі безвихідь", - розповіла психолог.

Повністю читайте на "Апострофі": Кожна третя дитина готова зустрітися з незнайомцем з інтернету - дитячий психолог.