Вже цієї осені Україна перейде в режим paperless (без паперів) і більшість державних послуг перейде в онлайн. Однак в умовах української бюрократії це загрожує низкою проблем.
Про це йдеться в матеріалі "Апострофа".
За словами, фахівця з інформаційної безпеки Костянтина Корсуна, в країні сотні баз даних, але більшість з них перебувають далеко не в кращому стані.
"В Україні більше 340 баз даних і реєстрів. І там не наведений порядок. Це 340 баз та реєстрів, розроблених за різними технологіями, в більшості своїй зроблених на колінах, які починали розроблятися ще з 90-х на Windows XP, несправними інструментами. І роками їх не переписували ", - пояснив він.
За словами Корсуна, в деяких базах, зокрема в базах паспортів, відбулися поліпшення, проте більшість баз даних і реєстрів перебувають в жахливому технічному стані.
"Крім того, ці бази даних між собою не інтероперабельні, тобто не можуть вільно обмінюватися інформацією", - зазначив фахівець.
Щоб навести порядок в базах і реєстрах, необхідно провести титанічну роботу.
"Це кілька років інтенсивної роботи висококваліфікованої команди і мільйони доларів. При цьому, стара база не повинна зупинятися ні на секунду і паралельно має будуватися нова. Це комплексна робота, яку не проводили. Походить на те, що давайте зараз вплутаємося в бій, а там вже якось розрулимо", - додав Корсун.
Детальніше читайте в матеріалі "Апострофа": "Без паперів" та безпеки: чи зможе Україна перейти на електронні документи.