Спробуй їх дістати: ажіотаж з маркою про російський військовий корабель висміяли влучними карикатурами

Генеральний директор АТ "Укрпошта" Ігор Смілянський опублікував жартівливі фотожаби, як іронію над своїми марками-бестселерами "Російський військовий корабель", на якій вже компанії вдалося заробити понад 1 млн доларів.

Відповідні смішні фото розмістив Смілянський на своєму каналі у Telegram.

"Ми вміємо жартувати навіть з себе і спокійно до цього ставимось", - написав він.

Крім того, "Укрпошта" відновила після атаки роботу сайту, особистого кабінету, API, трекінгу, пошуку індексів, а також відділень та калькулятор тарифів.

Водночас він пообіцяв завчасно поінформувати про початок роботу магазину.

Фото:t.me/igorsmelyansky

Фото:t.me/igorsmelyansky

Фото:t.me/igorsmelyansky

Раніше ми писали, через неймовірний ажіотаж після випуску пророчої марки із зображенням російського військового корабля, на "Укрпошті" вирішили випустити другу марку цієї серії – її можна буде купити уже найближчим часом.