Китай відмовився приймати танкери з понад 2 мільйони барелів російської нафти, що напередодні потрапили під санкційні обмеження.
Про нові деталі відмови приймати танкери з російською нафтою розповідає Blomberg.
За даними аналітичної компанії Kpler, судно Huihai Pacific мало прибути до порту Дунцзякоу 15 січня після завантаження майже 770 000 барелів нафти з російського тихоокеанського порту Козьмино на початку місяця. Однак на вихідних він, завантажений нафтою, змінив курс і зараз стоїть у відкритому морі.
Судно Huihai Pacific, як і багато інших, потрапило під санкційні обмеження, спрямовані проти російського експорту нафти. Під санкції також потрапили кілька танкерів і щонайменше один трейдер, який займається торгівлею.
Mermar вийшов з Козьміно 5 січня з більш ніж 755 000 барелів і повинен був зайти в порт Яньтай цього тижня. Проте тепер танкер чекає біля берега. Що стосовно іншого судна - Olia - воно вийшло з російського порту 7 січня з майже 709 000 барелів нафти і також прямувало до Яньтая, але зараз стоїть у Жовтому морі.
"Рішення Вашингтона було прийнято через кілька днів після того, як компанія Shandong Port Group Co., яка управляє кількома портами в провінції, закликала термінали припинити приймати нафтові танкери, що потрапили під санкції, і не дозволяти їм розвантажуватися", - зазначається в повідомленні Blomberg.
Раніше керівник Офісу президента Андрій Єрмак писав, що через американські санкції три танкери з понад 2 мільйонами барелів російської нафти плавають у водах біля східного Китаю.