RU  UA  EN

Четвер, 21 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00

Як знайти роботу медіабайєру: топові вакансії від платформи GreyHunter

новини компаній

В кожної епохи свої герої. Колись модними професіями були пірати та конкістадори. У минулому столітті хлопчаки з дитинства мріяли стати льотчиками, а потім космонавтами. Наші дні теж збагатили довідник професій новими назвами, які не завжди зрозумілі людині не з ніші. Ось, наприклад, медіабайєр. Скільки людей із опитаних на вулиці скажуть, хто це такий і чим займається? Поговоримо про цю професію, де шукати вакансії та чому платформа GreyHunter — оптимальний вибір.

Що таке медіабайєр: обов'язки, вимоги та дохід

Медіабайєр — людина, яка керує рекламними кампаніями та розподіляє бюджети, щоб кожен клік став конверсією. Він знає всі секрети закупівлі медійного трафіку, оцінює ефективність каналів розповсюдження, вибирає найкращі рекламні майданчики. Словом, знає, як привернути увагу цільової аудиторії, збільшити траф і досягти поставленої мети.

Обов'язки медіабайєра у сфері арбітражу трафіку

Медіабайєр спочатку відповідав за закупівлю часу на радіо та ТБ, а також рекламних місць у друкованих ЗМІ. Але час вніс свої корективи — у сфері арбітражу трафіку він запускає кампанії у різних медійних каналах, вибирає стратегії залива, допрацьовує зв'язки та оминає можливі блокування.

Робочий день media buyer складається з наступних завдань:

  • Планування та контракти — треба вибити найкращі умови та укласти договори з майданчиками для розміщення креативів;
  • Закупівля трафіку — джерела різні, мобільні програми, соцмережі, пуші, контекстна реклама. Медіабайєр може спеціалізуватися на конкретних платформах та бути експертом у цій галузі;
  • Аналіз та оптимізація — трафік мало закупити, треба відстежити його ефективність і постійно підвищувати якість;
  • Аналіз ринку, конкурентів та трендів – підбирати оптимальні стратегії для своєї команди.

Рівень доходу медіабайєра залежить від низки чинників: досвіду та кваліфікації, розміру компанії, регіону, спеціалізації. Тому у вакансіях практично не трапляються конкретні цифри. Але баєри, чиї кампанії приносять вагомі результати та високий ROI, сміливо можуть розраховувати на гідну винагороду.

Платформа GreyHunter — найкращий вибір для пошуку вакансій медіабайєра.

Нові можливості, інструменти та підходи до рекрутингу – ось що пропонує інноваційна платформа GreyHunter для фахівців у партнерському маркетингу. Тут розміщують вакансії найкращі CPA-мережі та арбітражні команди, а координатори підбирають для них ідеальних працівників. І ось чому це можливо:

  • Спеціалізація у вузькій ніші арбітражу трафіку — тут знають усі нюанси роботи в білих та сірих нішах, що потрібно від кожної позиції у штатному розкладі тими, які компетенції повинен мати кандидат;
  • Глибока аналітика даних та машинне навчання – нові технології роблять процес підбору швидким, прозорим та безпечним для працівників та роботодавців;
  • Допомога координатора — щоб пошук роботи уклався в стислий термін, а кандидат отримав гідні умови праці та оплати.

Не будемо далеко ходити, відкриємо розділ на сайті для media buyer про роботу, і подивимося на першу вакансію.

Приваблива пропозиція, але вона перша у списку, А раптом далі зустрінуться найкращі умови? Вакансій багато, є з чого вибрати. Але можна і розмістити резюме, чекати пропозицій про роботу та читати статті у блозі GreyHunter. Найкращі експерти арбітражної галузі діляться своїми ідеями та інсайдами. Шукаєш роботу та паралельно ростеш у компетенціях, ідеально.

Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter