RU  UA  EN

Пʼятниця, 10 травня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.35

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

"Мівіна" оновлює рецептуру та починає справжню трансформацію категорії з турботою про споживача та планету

новини компаній

Київ, 23 березня 2021. — Nestlé в Україні змінює рецептуру вермішелі швидкого приготування «Мівіна» та удосконалює технологію виробництва, аби подбати про споживачів та довкілля. Відтепер, замість пальмового стеарину, що традиційно використовується у виробництві вермішелі швидкого приготування у різних країнах світу, при виробництві «Мівіни» буде використовуватися високоякісна українська соняшникова олія.

Nestlé в Україні продовжує розвивати ініціативу «Господар» – програму підтримки українських фермерів, щоб сприяти розвитку агровиробництва та сталого розвитку сільського господарства. У межах проєкту з оновлення рецептури «Мівіни», компанія використовуватиме інгредієнти найвищої якості для виробництва вермішелі «Мівіна», а саме — спеціальні сорти пшениці, спеції та соняшникову олію українського виробництва, завдяки успішному впровадженню «Господаря».

Зміна рецептури дозволить стати одним із перших великих брендів вермішелі швидкого приготування в Україні, який буде використовувати якісну українську соняшникову олію замість пальмової. Перевагою нової рецептури для українських споживачів стане більш насичений смак готового продукту, а також зменшення на 80% кількості насичених жирів і на 20% загального рівня жирності продукту, що відповідає рекомендаціям ВООЗ щодо зменшення споживання насичених жирів.

Відтепер якісна соняшникова олія додаватиметься до вермішелі «Мівіна» вже на етапі виробництва — а тому потреба в окремому пластиковому пакетику з олією зникла. З одного боку, це зробить приготування продукту ще зручнішим для споживачів, а з іншого — дозволить зменшити використання пакування з пластику та подбати про довкілля. Відмова бренду «Мівіна» від пакетиків з олією є одним із кроків вдосконалення упаковки та, згідно з підрахунками експертів компанії, дозволить зменшити використання пластику на 24,5 тонни на рік.

Оксана Аржаєва, директор бізнесу кулінарії Nestlé в Україні та Молдові, відзначила:«Бренд “Мівіна” заснував категорію вермішелі швидкого приготування в Україні 25 років тому, і сьогодні першим почав справжню трансформацію категорії, постійно вдосконалюючись та підтримуючи високу якість продукції. Рішення про зміну рецептури відповідає меті Nestlé — покращення якості життя та сприяння здоровому майбутньому — і є результатом еволюції бренду, що дозволило нам створити продукт з меншим вмістом жирів. Зміна рецептури, екологічні ініціативи дозволять нам вкотре по-справжньому трансформувати ринок та запропонувати нашим споживачам смачний продукт».

Компанія Nestlé активно працює над екологічністю пакування своєї продукції. До 2025 року упаковка всієї продукції Nestlé буде придатною до повторного використання або переробки.

Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter